ישראל היפה: מיזם "סורגות כובעים לחיילים" בעפולה

עשרות נשים בעפולה נרתמו למיזם '"סורגות כובעים לחיילים", מתוכם- 100 כובעים בצירוף מכתבי ברכה של תלמידי כיתה ב'מבית ספר זאב, הועברו לחטיבת כפיר המוצב בדרום הארץ צילום: יקירה יאיר

שעתם היפה של אזרחי ישראל: המלחמה הקשה בדרום הארץ וההתכתשות בצפון הולידו מאות רבות של יוזמות התנדבותיות של העורף ברחבי המדינה ובעמק. ביניהן המיזם מחמם הלב(או הראש), שהתחיל כיוזמות מקומיות והתרחב במהלך המלחמה במקומות רבים בארץ, במסגרתו נשים סורגות כובעי צמר לחיילים והגיע בשבוע החולף גם לעפולה.
ביום שני האחרון התקיים מפגש מיוחד בספרייה העירונית של עפולה ביוזמתה של יקירה יאיר, תושבת העיר, המרכזת את המיזם.
תחת הכותרת "סורגות כובעים לחיילים", התייצבו למפגש עשרות נשים שהצטרפו למיזם עם מסרגות ופצחו במלאכת סריגת הכובעים המחממים. בנוסף למפגש, במהלך השבוע סרגו בבתיהן כובעי צמר נשים נוספות ביניהן פנסיונריות, ונשות 'דור לדור' בעיר.
את הצמר למיזם הסריגה תרמו אנשים פרטיים. המיזם עצמו הניב  כ- 120 הכובעים, שמאה מתוכם הועברו לגדוד כפיר בדרום. אל הכובעים צורפו מכתבים וציורים של ילדי כיתה ב' בבית ספר זאב.
ממיזם "סורגות כובעים לחיילים" נמסר כי החיילים המעוניינים לקחת ליחידותיהם כובעי צמר מחממים, יכולים ליצור קשר עם יקירה יאיר, טלפון 054-3257707.