ירון אוחיון: "בפלייאוף הכל מתחיל מחדש"

אחרי שגלבוע/גליל סיימה את העונה הסדירה במקום הראשון והבטיחה לעצמה יתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף, כעת בקבוצה מקווים לעבור בשלום גם את משחקי הפלייאוף בדרך חזרה לליגת העל. היו"ר ירון אוחיון: "עכשיו מתחיל הדבר האמיתי. אני מקווה שלא נאכזב את עצמנו ואת האוהדים"

אחרי שגלבוע/גליל עמדה במשימה הראשונית שלה והבטיחה לעצמה את המקום הראשון בטבלה בתום העונה הסדירה, כעת בקבוצה מקווים לעבור בשלום גם את משחקי הפלייאוף בדרך חזרה לליגת העל.
המשוכה הראשונה שתעמוד בפני גלבוע/גליל ברבע הגמר היא א.ס רמת השרון שניצחה העונה בביתה את גלבוע/גליל 98:85. "העונה הסדירה הסתיימה לפי התוכניות שלנו", אומר יו"ר המועדון ירון אוחיון, "וכעת אנחנו מכוונים מטרות לקראת הדבר האמיתי, שזה הפלייאוף. אנחנו הולכים לפגוש ברבע גמר קבוצה טובה שניצחה אותנו העונה. אני חושב שיהיה פה קרב קשה. רמתה שרון זו משוכה לא קלה בכלל".

ציפייה שבעקבות יתרון הביתיות היציעים יתמלאו באוהדים
ציפייה שבעקבות יתרון הביתיות, היציעים יתמלאו באוהדים אדומים

היו"ר אוחיון מודע לכך שהעובדה שהקבוצה סיימה במקום הראשון לא מבטיחה לה יותר מדי, משום שבפלייאוף הכל מתחיל מחדש. "אפשר להגיע לפלייאוף ופתאום יש תקלה או מעידה במשחק כלשהו וכל העונה יכולה לרדת לטמיון. בגדול בנינו קבוצה טובה במטרה לעלות ליגה. יש לנו קבוצה עם עומק שמסוגלת להתמודד במעמדים האלה. אני מקווה שלא נאכזב את עצמנו ולא את האוהדים. אבל איך שלא נהפוך את זה בפלייאוף הכל מתחיל מחדש".
לגבי העובדה שגלבוע/גליל תהנה מיתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף, הוסיף אוחיון: "אין ספק שיתרון הביתיות זה דבר מאוד משמעותי, אבל העונה כבר ראינו קבוצות שבאות מבחוץ ומצליחות לנצח קבוצות אחרות שעל הנייר יותר טובות מהן. זו ליגה מאוד מעניינת ומאוד צפופה. כל השמינייה שעלתה לפלייאוף העליון זו שמינייה ראויה. אני בטוח שכל אחת שתרצה לעלות שלב תצטרך להזיע. זה הולך להיות קשה, ק