עושה שבת בעפולה: יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן חוזר לעיר

יו"ר ההסתדרות שגדל בעפולה עד גיל 8 יישב ביום שבת בפאנל יחד עם ח"כ אורן חזן וחברת הכנסת מיכל בירן ממפלגת העבודה במסגרת "שבתרבות"- שתיערך לראשונה בעפולה. את האירוע יוביל העיתונאי אלי לוי, כתב ערוץ 10 בצפון שלא מתכוון להקל עם המרואיינים. היוזמה להשיב את האירוע שזוכה להצלחה רבה ברחבי ישראל ומנפק אינספור כותרות לסדר היום התקשורתי בישראל היא של דניאל בן, מנהל המרכזים הקהילתיים ועופרית וינברגר, מנהלת אגף אסטרטגיה, צעירים ונוער

עפולה עולה על מפת התרבות והפעם באירוע "שבתרבות" ביוזמת רשת המרכזים הקהילתיים בהנהלת דניאל בן ומינהל התרבות בהובלתה של עופרית וינברגר. כמו בערים רבות במרכז הארץ, גם בעפולה תתחיל החל מהשבת, בגלריה העירונית הצמודה לספריה, מסורת של שבתות תרבות- אירוע בו נמצאים על במה אחת אנשי פוליטיקה ותרבות מוכרים אשר יישאלו את השאלות הקשות והבוערות שעל סדר היום הציבורי, החברתי והתקשורתי בישראל.

• מעפולה תצא הכותרת הבאה?

את האירוע המסקרן ינחה העיתונאי אלי לוי, כתב ערוץ 10 בצפון ומגיש תוכנית האקטואליה "זירה חופשית" ברדיו חיפה.

אלי לוי. צילום: רדיו חיפה
אלי לוי. צילום: רדיו חיפה

במהלך האירוע גם הקהל יוכל לשאול את שאלותיו. אירועי שבתות תרבות הפכו לאחרונה לבמה בה מרבים פוליטיקאים להביע את עמדותיהם ולא פעם אמירותיהם על הבמה, הובילו ליצירת הד ציבורי נרחב. השבת, כבר בפעם הראשונה, יופיע על הבמה אחד האנשים המסקרנים ביותר בסקטור הציבורי בישראל: יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, המתמודד בימים אלו בבחירות לתפקיד – במטרה להיבחר לכהונה נוספת מול ח"כ שלי יחימוביץ'.
ניסנקורן צפוי להרגיש בבית נוכח העובדה כי הוא גדל בעיר עד גיל 8. הוריו של ניסנקורן, רופאים במקצועם, עבדו במרכז רפואי העמק בעיר והוא התגורר עמם יחד במגורים במתחם בית החולים.

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מארגני האירוע צופים כי לדברים שיאמר יהיו בוודאי הדים נרחבים בכלי התקשורת. יחד עמו יגיעו לעפולה ביום שבת הקרוב גם ח"כ אורן חזן מהליכוד וחברת הכנסת מיכל בירן ממפלגת העבודה. אירוע שבת תרבות צפוי להיערך פעם בחודש כאשר לשבתות הבאות כבר אישרו את הגעתם אישים נוספים, בכירים ומוכרים בציבוריות הישראלית.
האירוע, כאמור, אינו מחלל שבת והוא נעשה בידיעתו של רב העיר- הרב שמואל דוד. באירוע ישתמשו במיקרופון מיוחד המאושר ע"י מכון צומת ומיחם שבת לשתייה. המיחם, האורות והמזגנים במקום יופעלו לפני כניסת השבת והכניסה לאירוע חופשית.

מנהל רשת המרכזים הקהילתיים בעפולה דניאל בן
מנהל רשת המרכזים הקהילתיים בעפולה דניאל בן

• דניאל בן: "תושבי העיר מוזמנים לאירוע מרתק"

מנכ"ל רשת המרכזים הקהילתיים דניאל בן: "הגיע הזמן שגם עפולה תיקח חלק באירועי שבתות תרבות וזוהי בהחלט יריית הפתיחה לקראת סדרה של אירועים שיכבדו את העיר ואת כל הציבור המתגורר בה. אני רוצה להודות לחברי המועצה גדעון פורת וראובן יוקלר על תרומתם לאירוע ומזמין את תושבי עפולה להגיע ביום שבת לאירוע תרבותי ומרתק מהמעלה הראשונה".
את האירוע כאמור ינחה אלי לוי, שלא מתכוון להקל על המרואיינים ולשאול את השאלות הקשות, "מן הסתם נשאל את אבי ניסנקורן על ההתמודדות הצפויה מול שלי יחימוביץ אבל לא רק. ניסנקורן יישאל גם על עתיד עובדי רשות השידור, על עתידם של עובדי 'חיפה כימיקלים' ומאבקי עובדים נוספים. כמן כן נעמת אותו עם הספקולציה המציבה אותו כמועמד עתידי בכיר לעמוד בראשות מפלגת העבודה. מחבר הכנסת אורן חזן נרצה לשמוע על ההתרחשויות בליכוד, העימותים מול שר האוצר משה כחלון והבית היהודי, עתידו הפוליטי וסיכוייו להיבחר גם לכנסת הבאה".

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|