יקנעם: מינוי חדש בעירייה- מוטי זריהן נבחר למבקר העירייה ותלונות הציבור

זריהן שמשמש כיום כסגן מנהל אגף משאבי אנוש ומנהל המחלקה לתשלומי שכר בעיריית חיפה מילא שורה של תפקידים בכירים בעירייה בכ- 33 השנים האחרונות. בין השנים 2006-2012 עבד זריהן בלשכת מבקר העירייה כמבקר פנימי ומרכז הוועדה לענייני ביקורת. אלפסי: למוטי ניסיון עשיר מאוד, ואני בטוח שימלא את תפקידו במקצועיות רבה.

 

ועדת המכרזים של עיריית יקנעם בחרה בתושב העיר, מוטי זריהן (55) למבקר העירייה החדש והממונה על תלונות הציבור, והוא יחליף את רפי טולדאנו שפרש לאחרונה לגמלאות. זריהן יכנס לתפקידו בתחילת חודש מאי.
לזריהן בעל תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת חיפה, ניסיון עשיר ומגוון של למעלה משלושה עשורים בתפקידים בכירים בעיריית חיפה. משנת 2012 משמש זריהן כסגן מנהל אגף משאבי אנוש ומנהל המחלקה לתשלומי שכר. בעברו עבד זריהן בלשכת מבקר עיריית חיפה, ושימש כמבקר פנימי ומרכז הוועדה לענייני ביקורת.  הכוללת איסוף, מיון והערכה עצמאית אובייקטיבית ובלתי תלויה של הנושא הנבדק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אלפסי: "אני מברך את מוטי שנבחר לתפקיד החשוב והמשמעותי. למוטי רקורד עשיר ומרשים ביותר בתפקידים בכירים בעיריית חיפה לרבות כמבקר פנים של הרשות. ניסיונו רב השנים יסייע לו בוודאי בתפקידו כמבקר העירייה והממונה על תלונות הציבור, ואני מאחל לו הצלחה רבה. אני מודה למבקר העירייה רפי טולדאנו שפרש לגמלאות על עבודתו המקצועית לאורך השנים".
מוטי זריהן:: "כתושב וותיק של העיר יקנעם, אני שמח להצטרף ולקחת חלק בעשייה ובהתפתחות של עירנו. אני מאמין שהניסיון הרב שצברתי בתחום המוניציפאלי יועיל לי בתפקידי החדש, כדי שאוכל לתרום, ככל האפשר, הן לעירייה והן לתושבי העיר. כמו כן, אני בטוח שאקבל את מלוא התמיכה הנחוצה כדי למלא תפקיד חשוב זה בצורה הטובה ביותר".