יורוקנעם: פארק הפלאלנד של יקנעם יוצא לדרך

פארק עם שלל אטרקציות אקסטרימיות צפוי להיבנות ביקנעם. גולת הכותרת של הפארק: הקמת מתחם זורבינג שעשועון ספורטיבי שבו המשתתפים מתגלגלים במורד הגבעה כשהם בתוך כדור פלסטיק גמיש ושקוף

ליורופארק בגרמניה ולפארק האסטריקס בצרפת צפוי להצטרף אח נוסף: פארק הפלא – לנד של יקנעם שישתרע על למעלה מ- 100 דונמים, מתוכם כ- 35 דונמים מיועדים לפארק יזמי עם שורה של אטרקציות ופעילויות מובילות לילדים, לנוער ולמשפחה כולה.
הפארק החדש יקום ביער למרגלות הרי הכרמל והוא יהווה שילוב של פעילויות אקסטרים לצד פעילויות בטבע ירוק ופורח. המבקרים שיגיעו לפארק צפויים ליהנות משלל אטרקציות ביבשה, באוויר ובמים.

שלל פעילויות אקסטרים לצד פעילויות בטבע על פני למעלה מ- 100 דונם
שלל פעילויות אקסטרים לצד פעילויות בטבע על פני למעלה מ- 100 דונם

גולת הכותרת של הפארק היא המלצת העירייה לזכיין שיבחר להקים במקום מתחם זורבינג ייחודי. זורבינג הינו שעשועון ספורטיבי שהמשתתפים בו מתגלגלים במורד הגבעה כשהם בתוך כדור פלסטיק גמיש ושקוף. מתחמי זורבינג מובילים קיימים בניו זילנד ובאוסטריה.
בעירייה ממליצים על בניית שני מסלולים במתחם הזורבינג. מסלול אחד לנוער צעיר שאורכו כ- 20 מטרים, והשני לנוער הבוגר יותר ולמבוגרים שאורכו כ45-50 מטרים. אטרקציה ייחודית נוספת היא פוטנציאל המקום לקפיצת באנג'י ייחודית בטבע.

בין האטרקציות המתוכננות בפארק, קפיצת באנג'י. צילום: הדמיה
בין האטרקציות המתוכננות בפארק, קפיצת באנג'י. צילום: הדמיה

במסגרת הפעילויות במקום ייהנו המבקרים גם ממסלול אופניים אתגרי במורד ההר, ממתחם סקייטפארק, סקי יבש, ואפילו מחוות סוסים. לאחר מכן הם יוכלו לשכשך את רגליהם בהנאה רבה בבריכה הטבעית. מי שירצה לראות הכל מגבוה יוכל לעשות אומגה מהר להר מעל כביש 70, או לטפס על סולמות וחבלים. במקום צפוי לקום גם תיאטרון חוץ להופעות מתחת לכיפת השמיים. הפארק הוא גם מקום מושלם לפיקניק, והנופשים ייהנו מפינות מנגל מוכנות כולל מיני מקררים אישיים.
תכנית הפארק כוללת 2 מתחמים: פארק יערני קק"ל, ופארק יזמי נופש. שני המתחמים מהווים השלמת פעילויות אחד של השני. בבניית הפארק יושם דגש על שימור הטופוגרפיה הקיימת וניצולה לתכני הפארק. כאן לא תהיה פגיעה בנוף. הזכיין של הפארק יקבל אותו ל- 49 שנים עם פוטנציאל ל-49 שנים נוספות.

נפרדנו כך: עלייה של 16 אחוזים במספר המתגרשים בעפולה

|

אני מודה לעובדים על המסירות למטופלים ועל עבודת הצוות שהביאה אותם להיות מצטיינים"

|

גיוס חרדים לצה"ל – מהלך משפטי ראוי, האמנם?  

|