יפעת: בעלי עסקים בקיבוץ הצטרפו לתוכנית המרחב העסקי

לא רק בעיר, לאחרונה הצטרפו בעלי עסקים מקיבוץ יפעת לתכנית בה הם זוכים ליווי אישי של יועצת שיווק מטעם מעוף, ופועלים יחד איתה, להגדלת כמות הלקוחות, המכירות והמבקרים בקיבוץ ועוד. צילום: מעוף עפולה

ביוזמת מעוף עפולה, הצטרפו לאחרונה כ- 15 בעלי עסקים מקיבוץ יפעת לתכנית "המרחב העסקי" על מנת לקדם את העסקים בקיבוץ.
במסגרת פעילות המרחב העסקי, בעלי העסקים מקבלים ליווי אישי של יועצת שיווק מטעם מעוף, ופועלים יחד איתה, להגדלת כמות הלקוחות, המכירות והמבקרים בקיבוץ. התהליך המשותף כולל – גיבוש העסקים כקבוצה, הגדרת המוצר המשותף ומיתוג הקבוצה, ביצוע פגישת מיפוי עסקי, יעוץ עסקי לגיבוש הצרכים של הקבוצה ובחירת קורסים, סדנאות, פעולות שיווק משותפות ועוד. הכל על מנת, להביא לשיפור הרווחיות של העסקים.
טל נוי מנהלת מעוף עפולה: "תכנית המרחב העסקי מאפשרת לבעלי עסקים בקיבוץ, לשפר את איתנות ורווחיות העסקים הפועלים במרחב עסקי משותף, זאת באמצעות שיפור אלמנטים משותפים, כגון שיפור פעולות שיווק משותפות, מיתוג ועוד. אנו שמחים שתושבי קיבוץ יפעת הצטרפו לתכנית החשובה, ומזמינים בעלי עסקים מכלל התחומים להצטרף לתכנית "המרחב העסקי" למען קידום העסק", אומרת נוי ומוסיפה, "המטרה של כלל תכניות מעוף הינה, לחזק את כלכלת האזור ולחשוף את כלי הסיוע של 'מעוף' מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים עבור כל היזמים ובעלי העסקים הקטנים והבינוניים במרחב צפון".
שרה אליהו מובילת המרחב העסקי בקיבוץ ובעלת דירת אירוח 'בית בקיבוץ יפעת': "בקיבוץ יפעת יש מספר רב של עסקים קטנים אשר עבדו עד כה בנפרד, בניסיון לקדם את העסק של כל אחד. ההצטרפות למרחב העסקי של מעוף והליווי האישי של יועצת עסקית, גילה לנו עולם חדש של אפשרויות עסקיות, תרומה הדדית אחד לשני ותרומה לקיבוץ".