יותר מ- 1000 מתושבי עפולה בהרמת כוסית לשנה החדשה של ראש העיר יצחק מירון

ההתייצבות של חברי הקואליציה של מירון הייתה מלאה. דתיים וחילוניים, וותיקים ותושבים וותיקים, תושבי העיר והשכונות כולם למען כולם

ביום ראשון השבוע הזמין ראש עיריית עפולה את תושבי העיר להרים איתו ועם הצוות המוביל את העיר כוסית לקראת השנה החדשה שבפתח. התושבים שביקשו להוקיר תודה לראש העיר הגיעו בהמוניהם ואולם בראשית במתחם אולמי פאר בעיר היה צר מלהכיל את כל מי שהגיע.
ההתייצבות של חברי הקואליציה של מירון הייתה מלאה. דתיים וחילוניים, וותיקים ותושבים וותיקים, תושבי העיר והשכונות כולם למען כולם. סגן ראש העיר שלמה מליחי היה ראשון הדוברים ואחריו עלו בזה אחר זה בוריס יודיס, דוד סויסה, יהודה אלמקייס ודימה ברוק. המסר של כולם היה ברור: מאמינים בהנהגתו והובלתו של ראש העיר יצחק מירון את העיר עפולה והבטחה להמשיך ולשתף פעולה למען ההצלחה הזו.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אחרון הדוברים היה המארח, ראש עיריית עפולה יצחק מירון. מירון הודה בתחילת דבריו לחבריו לקואליציה ולהנהגת העיר על העזרה הרבה והתמיכה שיש לו, ולקהל הרב שהגיע המייצג את תושבי העיר שמוקירים את פעילות העירייה הענפה. מירון סקר בפני הנוכחים את הצמיחה של העיר עפולה והתייחס בראש ובראשונה להסכם הגג שנחתם לפני כשנה. במקביל מירון התייחס למהפכת הכבישים ברחבי העיר אולם לא פסח על פרויקטים כמו שיפוץ המתנ"ס בית אשכול בעפולה עילית אחרי עשרות שנים, בניית אצטדיון הכדורגל המרשים בגבעת המורה שעמד מוזנח עשרות שנים, בניית בתי הספר רימונים ותיכון אלון בן גוריון והשלמת ההכנות להקמת קריית החינוך הממלכתית דתית שתחל בשנה הקרובה.
את הטקס חתם הרב גולד בברכה לשנה החדשה ובברכה על היין.