יום ההתרמה השנתי של עמותת איל"ן יוצא לדרך בנוף הגליל

ביום שני הקרוב יתקיים כבכל שנה מבצע ההתרמה השנתי של עמותת איל"ן – איגוד ישראלי לילדים נפגעים: לקראת מבצע ההתרמה, נערך השבוע מפגש של הנהלת סניף איל"ן בעיר עם ראש העיר, רונן פלוט במהלכו נמסרה התרומה הראשונה מטעם העירייה
צילום: דוברות העירייה

ביום שני הקרוב יתקיים מבצע ההתרמה השנתי של עמותת איל"ן. לקראת פתיחת מבצע ההתרמה נערך ביום שני השבוע מפגש מרגש בלשכת ראש העיר, רונן פלוט עם יו"ר סניף איל"ן בעיר, אורי ראובני וחבר העמותה, דביר טכמן. ראש העיר נתן את ברכתו להצלחת מבצע ההתרמה של העמותה הפועלת בשביל ילדים ובוגרים עם מוגבלות פיזית וכן העניק את התרומה הראשונה מטעם העירייה וקרא לתושבים לפתוח את הלב ואת הכיס, כל אחד כפי יכולתו. יו"ר הסניף, אורי ראובני, ציין כי עמותת איל"ן פועלת משנת 1963 ומשקיעה משאבים רבים למען רווחתם ושילובם של ילדים נפגעים בחברה הישראלית.
לטובת מימוש הפוטנציאל שלהם, להשגת יעדים ולהגשמת חלומות. "העמותה מטפלת באלפי ילדים ובוגרים עם מוגבלויות פיזיות שונות, ומעניקה להם מעטפת תמיכה ושיקום באמצעות מרכזי שיקום ותעסוקה, מרכזי ספורט, מעונות יום ומגורים, מפעל מוגן ומגוון פרויקטים שיקומיים המסייעים בשילוב אנשים עם מוגבלות בקהילה. לצד פעילויות שיקום ורווחה נרחבות, העמותה מוציאה אל הפועל גם פעילויות העשרה, חברה, תרבות וספורט שיקומי ותחרותי, לאנשים עם מוגבלויות פיזיות בכל הגילאים ומכל המגזרים בישראל".