טניס שולחן: בקרית טבעון מגדלים אלופים

במועדון טניס השולחן בקרית טבעון משחקים שתי תופעות טבע, רון דבידוביץ בן 36 עטור ההישגים שייצג גם השנה את ישראל באליפות אירופה, עמו במועדון משחק אוהד פניאל בן ה – 31 עטור גם הוא בהישגים שחזר בתשובה ומצליח לשלב בין קודש לספורט פעיל ושומר על משחק ברמה גבוהה.

במועדון הטניס של טבעון שהצמיח אלופים לאורך השנים והבולטים שביניהם רון דוידוביץ ואוהד פניאל  מתכוננים לעונה הבאה.
בימים אלו יוצא רון דוידוביץ עם נבחרת ישראל לאליפות אירופה שתערך במהלך חג הסוכות ברוסיה ואילו אוהד פניאל מתכונן לעוד עונה מוצלחת בליגה וקרב על האליפות והגביע.

דוידוביץ בן ה- 36. גבר במבחני הכניסה לנסיעה לאליפות אירופה, על יריביו הצעירים למרות גילו המבוגר, והוכיח שהוא עדיין אחד משחקני הטניס החשובים בארץ.
בין התארים וההישגים הרבים של דבידוביץ לאורך השנים ניתן למנות את היותו שחקן קבוע לאורך שנים בנבחרת ישראל, יציאה למועדון גדול בבלגיה,  אלוף ישראל בשנת 2009 וכאמור השנה סגנות אליפות ישראל.

אוהד פניאל משלב בין קודש לספוקרט, מצליח לשמור על רמה גבוהה
אוהד פניאל משלב בין קודש לספורט, מצליח לשמור על רמה גבוהה

 

חברו למועדון  אוהד פניאל בן 31 שגדל גם הוא במועדון הטניס ובעברו זכה באליפות ישראל בשנת 2004 , חזר בתשובה ומצליח לשלב את הספורט עם לימודי הקודש השנה.

מועדון טניס השולחן בקרית טבעון פועל במסגרת רשת המתנ"סים קרית טבעון של החברה למתנ"סים, בו גדלו וצמחו השניים ממשיך ופועל כיום בבית הספר "נרקיסים".
המועדון המפואר, בעל הישגים רבים, אלופים וסגני אלופים בכל הגילאים. המועדון הפועל גם כמועדון ספורט עממי ובכל הרמות, התחיל לאחרונה עונה חדשה וניתן להירשם ולהצטרף.
להצטרפות למועדון טניס השולחן: נפתלי 052-220-2001.