חצי גמר מרתק: גלבוע/גליל ועפולה יפגשו ראש בראש

הדרך לליגת העל עוברת בדרבי העמקים. אחרי שהקבוצה של אריאל בית הלחמי הבטיחה את מקומה בחצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית, אמש (רביעי) גם הפועל עפולה סגרה עניין בבית עם ניצחון 2:1 בסדרה מול עירוני ר"ג, מה שהבטיח לחובבי הכדורסל בעמק יופי של דרבי בחצי הגמר.

שלושה ימים אחרי התבוסה המשפילה בזיסמן (93:63) שקבעה שוויון 1:1 בסדרה, הקבוצה של רועי פרל התאוששה אמש (ד') במשחק השלישי והמכריע, לאחר שגברה 71:79 על עירוני רמת גן לעיני הקהל העפולאי, שסיפק תצוגת עידוד מרשימה. מי שבלט מעל כולם הוא נועם מטלון, שהציג משחק נפלא עם 23 נקודות. עזרו לו מארשל מוזס עם 22 נקודות (9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים), קלי ביידל עם 12 נקודות (15 אסיסטים וגם 5 אסיסטים) ותומר בר אבן  10 נקודות.

• דרבי עמקים אמתי 

הפועל עפולה תפגוש בחצי הגמר את היריבה המרה גלבוע/גליל לדרבי מרתק במיוחד, כזה שטומן בתוכו הרבה מעבר לכדורסל. הפועל גלבוע/גליל, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, תהנה מיתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף. סדרת חצי הגמר תצא לדרך ביום שלישי הבא והיא תיערך במתכונת של הטוב מ-3 משחקים.

גורם בגלבוע/גליל התייחס למפגש המסקרן מול עפולה ואמר: "אני משוכנע שתהיה סדרה מעניינת עבור כל חובבי הכדורסל בעמק. הפועל עפולה זו משוכה לא קלה בכלל, אבל בשביל לחזור לליגת העל, מטרה שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה, אז אנחנו נהיה חייבים לעבור גם אותה".