"ח"כ בירן מוכנה לשבת עם חנין זועבי אבל לא במחיצתי"

הסערה סביב "שבתרבות" בעפולה לא שוככת. חבר הכנסת אורן חזן הגיב היום להחלטתה של ח"כ מיכל בירן שלא לשבת עמו בפאנל ואמר: "מיכל מי? הייתי שמח שמישהו יזכיר לי מי זו…". צילום: באדיבות אתר הכנסת

חברת הכנסת מיכל בירן מול חבר הכנסת אורן חזן- הדו קרב. הסערה סביב "שבתרבות" בעפולה מסרבת לגווע והפכה לנושא שיחה מרכזי בבירת העמק, בעיקר ברשת הפייסבוק. כזכור, חברת הכנסת בירן מהמחנה הציוני החליטה שלא להשתתף באירוע, בשל נוכחותו של חבר הכנסת אורן חזן מהליכוד.
בירן אמרה: "במשכן הכנסת יש חברי כנסת מצוינים שעושים את עבודתם נאמנה. אנשים כמו אורן חזן גורמים לציבור לחשוב שאנחנו קוריוז. התנהלותו מבזה את כבוד הכנסת ואסור לתת לה לגיטימציה".

• מיכל מי?

חזן מצידו לא נותר חייב ובתגובה ספק צינית – ספק סרקסטית הגיב על החלטתה של חברת הכנסת בירן ואמר: "מיכל מי? הייתי שמח שמישהו יזכיר לי מי זו…אה אוקיי, מדובר בחברת כנסת.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עצוב שחברת כנסת מעדיפה לוותר על מפגש בלתי אמצעי עם הציבור כדי להאזין למצוקותיו ולדווח לו על עשייתה (אם יש לה אכן כזו) רק על מנת לקבל כותרת רגעית בעמוד אחורי. מסתבר שחברת הכנסת ממחנה יפי הנפש שלקחו בעלות על שיח השלום, הסובלנות וקבלת האחר – לא יפה בכלל! לצד זה, מסתבר שחרמות הפכו להיות חלק מהעידן החדש.
גם ח"כית זו, כמו הגדולים שבשונאינו, אינה מסוגלת להתמודד עניינית ואידאולוגית ופשוט מעדיפה לעשות לעצמה חיים קלים ולהחרים. חברת הכנסת הנ"ל (שוב, איך אמרתם קוראים לה?) אמנם מוכנה לשבת במחיצת חנין זועבי אבל אינה מוכנה לשבת במחיצתי. אך בסופו של יום, אני רוצה להוקיר לה תודה: היעדרותה תאפשר לי יותר זמן במהלך האירוע להשמיע את עמדותיי ולקהל להשמיע בפניי את דבריו".

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|