חוששים משיפוץ חדר הרחצה? יש לנו את התשובות לכל השאלות

חדר האמבט הוא החלל בבית שבו אינטימיות ורוגע, גוף ונפש נפגשים. בעשור האחרון מקבל החדר הזה תשומת לב רחבה יותר בעולמות העיצוביים, בעיקר בהקשרים של שיפוץ וריענון. אם גם אתם בעניין, היועצים של פיבין בעפולה ישמחו להנחות אתכם במה להתמקד, בכדי שתקבלו חדר רחצה 'שיקי', עם אווירה וסטייל של סוויטה מפנקת. צילום: freepik

אז זהו, קיבלתם החלטה לשפץ את חדרי הרחצה בבית. עכשיו זה הזמן לשאול את עצמכם האם עשיתם את כל שיעורי הבית הנדרשים בטרם אתם פונים לבית העסק. אז לפני שתתחילו ב'מייקאובר' בחדר שתמיד ירגיע את הנפש שלכם אחרי עוד יום קשוח במשרד, תעצרו לכמה דקות לטובת קריאת הכתבה. זה ישתלם לכם.
הצוות העיצובי של פיבין בעפולה מסביר כי לפני מהלומת הפטיש הראשונה אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה וכמה שאלות פשוטות אך חשובות.
איך בוחרים? במה להתמקד? איך התכנון העיצובי יתכתב עם העיצוב הנוכחי והאם אנו בכלל מעוניינים שהוא יתכתב עם שאר החללים בבית, או שבכוונתנו להוביל שינוי סגנוני?.

• מים בששון

חשבתם שאפשר לצאת לדרך? ובכן, לא כל כך מהר. בפיבין מציינים עוד מספר אלמנטים בעלי חשיבות בתהליך. "חשוב לתת את הדעת איזה גוונים תרצו שיהיו דומיננטיים יותר בחדר, מה גודל המקלחון שתרצו להתקין ולכן חשוב שיהיו ברשותכם מידות. אם במקלחונים עסקינן, תשקלו בכובד ראש באיזו מערכת מים חשקה נפשכם", מסבירים אנשי העיצוב של פיבין, "האם במזלף עם ראש גשם מפנק או שרק ראש גשם (לא מומלץ). בהקשר של ארון האמבט שימו דגש על דקויות והיבטים שלא בטוח שחשבתם עליהם. לדוגמא: מה אתם מתכוונים לאחסן בו. אם אתם מתכוונים להניח בתוכו בקבוקי סבון ושמפו עדיף שהארון יהיה בדגם נפתח ולא רק עם מגירות עמוקות יותר או פחות".


עוד טיפ טיפה: צלמו היטב את חדר הרחצה עבור היועץ העיצובי בעסק, הקפידו על מדידה מדויקת של חלל חדר הרחצה, תתייעצו עם היועץ. זו העבודה שלו ויש לו ידע רב שיכול לחסוך לכם הרבה כסף. והכי חשוב: תמיד תזכרו שהתשובות שאתם מחפשים נמצאות אצלכם. העניין הוא רק לשאול את השאלה הנכונה!


סיעור המוחות המשפחתי תחתרו להגיע להסכמה בשאלה בסיסית: האם אתם רוצים מקלחת מעוצבת או פרקטית, או שאתם מעוניינים להינות מכל העולמות. בכדי שזה יתקיים גם פה אתם נדרשים להציף מספר סוגיות: הראשונה, מי משתמש במקלחת? אם זאת מקלחת ילדים עדיף לוותר על הבוצ'ר שמכניס אווירה חמה וכפרית אך מנגד רגיש יותר למים. ההמלצה שלנו במקרה הזה: לכו על כיור מודולרי שקל יותר לנקות ולתחזק. את הארון עם הבוצ'ר עדיף שתתקינו בחדר ההורים.

• השאלה הבאה שתשאלו את עצמכם היא האם אתם צריכים אמבטיה

או שאתם יכולים להתפנק במקלחון. אם בחרתם באופציה הראשונה, דייקו את המידות, וכתבו לעצמכם אילו אביזרי אמבט חסרים לכם ואילו אביזרים חדשים אתם רוצים בחדר האמבט החדש שלכם.
אם הגעתם עד לכאן נשמח לעדכן שאנחנו בישורת האחרונה לפני הגשמת הפנטזיה שלכם. עכשיו נותר לכם רק לדייק כמה ניואנסים כמו התקנת מדף קטן דקורטיבי, התאמה של נקודות חשמל (עבור מברשת השיניים החשמלית לדוגמא), ואולי הצבה של עוד משטח עיצובי שבו תוכלו להניח אביזרים, תמרוקים וחפצי נוי. בהצלחה.

 

לבקשת משטרת ישראל: הושמד רכב משופר בשווי 140 אלף ש"ח

|

עתיר ידע והייטק: המהפך של פניציה

|