הטרנד העסקי החדש "הכוורת" מגיע לצפון

טרנד מתחמי העבודה המשותפים "נוחת" באגם הלאומי. המתחם יאפשר לעצמאים, פרילנסרים ויזמים לצאת מחדר העבודה  בבית או מהמשרד המאולתר, וליהנות מסביבת עבודה פורייה ושוקקת חיים. צילום: תמי קליין

חדש באזור: הכוורת – Co-working Space, סביבת עבודה עסקית מפנקת על שפת הכנרת, המאפשרת התפתחות עסקית. מתחם הכוורת, שעל שפת הכנרת בגינוסר, צפוי להיפתח בסוף 2016.

המתחם יאפשר לעצמאים, פרילנסרים ויזמים לצאת מחדר העבודה  בבית או מהמשרד המאולתר, וליהנות מסביבת עבודה פורייה ושוקקת חיים. הקונספט של מתחם הכוורת ניקרא Co-working Space והוא מתקיים בהצלחה אדירה בארץ ובמקומות רבים בעולם. הרעיון הוא לאפשר ליזמים, פרילאנסרים, עצמאים במגוון תחומים, חברות קטנות וסטארטאפים, לשכור משרדים ועמדות עבודה, שמתאימים בדיוק לצרכיהם, מעוצבים, מרוהטים ומאובזרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.
היתרונות הבולטים של העתקת המשרד הביתי לכוורת הם: השכרת משרד/עמדת עבודה/חדרי ישיבה על בסיס קבוע, חודשי, יומי ושעתי במחירים אטרקטיביים.


במקום נמצא גם בית קפה הכוורת, עם נוף מרהיב ממש מול המים, עם דק רחב ובר חיצוני (בערב אפשר ללגום בירה, או יין עם מוזיקה ואווירת לאונג׳ – Lounge). בית הקפה  מהווה מקום אידיאלי לפגישות עסקיות, או סתם כדי לקחת פסק זמן מהעבודה


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במקום 9 משרדים מפוארים ומאובזרים לבודדים ולצוותי עבודה, וחיבור לתשתיות ברמה הגבוהה ביותר. במקום חדרי חשיבה, אזורי פנאי מעוצבים, חדרי טלפון אטומים, שירותי מזכירות, לוקרים ועוד הרבה הפתעות.
והכי חשוב, מציין אדם גריי מיזמי הכוורת שעשה "עלייה" צפונה לטובת העניין, היא ההצטרפות לקהילת יזמים, עצמאים ובעלי חברות, שבין כולם נרקמת היכרות, עזרה הדדית, יצירת שיתופי פעולה והרחבת המעגל העסקי של כל אחד מהחברים.
הכוורת מייצרת תרבות ותוכן עסקי, שכולל הרצאות אורח של אנשי עסקים, טכנולוגיה, ומאמנים ברמות הגבוהות ביותר בארץ. חלק מן ההרצאות יהיו חינמיות, וחלקן בהנחה מיוחדת ללקוחות.
במקום נמצא גם בית קפה הכוורת, עם נוף מרהיב ממש מול המים, עם דק רחב ובר חיצוני (בערב אפשר ללגום בירה, או יין עם מוזיקה ואווירת לאונג׳ – Lounge). בית הקפה  מהווה מקום אידיאלי לפגישות עסקיות, או סתם כדי לקחת פסק זמן מהעבודה, ליהנות מקפה איכותי, מארוחה משובחת ומהבריזה הנעימה.

 

אושר קסרי: ״הקב״ה אוהב אותי״

|

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|