חדשות טובות: החלה בניית הכיכרות בכניסה ליישובים סנדלה, גן נר, ומגן שאול

בתום פעילויות מקיפה של הנהגת מוא"ז הגלבוע, החלו השבוע עבודות גידור ותפיסת קרקע לצורך הסדרת כיכרות תנועה בכניסה ליישובים שלאורך ציר כביש 60. מדובר בפתרון בטיחותי מהותי עבור תושבי הגלבוע שסבלו ממפגעיו של הכביש

מאז פתיחת מעבר ג'אלמה, כביש 60 משמש כעורק תחבורה עיקרי המחבר בין צפון הארץ לעיר ג'נין. כתוצאה מכך נעים על הכביש אלפי רכבים, כולל משאיות, ויוצרים עומס חריג, זאת בעוד תשתיות הכביש ישנות ואינה הולמות. מצב זה יוצר סכנה לתושבי היישובים לאורכו של הכביש, אם בנסיעה על הכביש ואם בניסיונות לצאת מהיישובים לעבר עפולה. ע"פ המתוכנן במהלך החצי השנה הקרובה יושלמו בנייתן של כיכרות רחבות בכניסה ליישובים- סנדלה, גן-נר, ומגן שאול.

עבודות בכביש גוש חבר
עבודות בכביש 6724 גוש חבר

בנוסף, החלו השבוע עבודות למען הסדרת הכביש המקשר בין צומת חבר למרכז חבר. מדובר בכביש 6724 המשרת גם את תושבי שלושת היישובים הצמודים לחבר- ברק, אדירים ודבורה. העבודות צפויות להמשך כשבועיים, במהלכם יעבור הכביש תיקון מפגעים בטיחותיים, קרצוף וריבוד מלא של תוואי הכביש. הסדרת הכביש מגיעה אף היא בהמשך למגעים האינטנסיביים שמקיימים בגלבוע אל מול בכירי חברת נת"י, שכוללים סיורים בשטח למען התייחסותם הדחופה. בהמשך לאותם מגעים הוקדמו משמעותית והוכנסו העבודות בכביש 6724 לתכנית העבודה לשנת 2017.