חגיגות באסי גלבוע: "עשינו צעד משמעותי בדרך להישארות"

לאחר תקופה לא טובה שעברה על המועדון, באסי גלבוע יכולים לקחת קצת אוויר. הקבוצה של אבי דנן עשתה אתמול (ו') צעד משמעותי בדרך להישארות בליגה א' בזכות ניצחון ביתי 2:0 מול הפועל איכסל, שמשחרר הרבה לחץ במועדון מהתענכים. היה זה ניצחון שני בלבד של אסי גלבוע מאז פתיחת הסיבוב השני. מעבר לכך, הניצחון מול איכסל יכול להוות גם סוג של סגירת מעגל עבור הקבוצה מהתענכים משום שהקבוצה שהורידה את אסי גלבוע בעונה שעברה הייתה הפועל איכסל במבחנים.

המאמן אבי דנן פתח עם הרכב זהה לזה שפתח במחזור הקודם ב-2:2 מול באקה אל גרבייה. אסי גלבוע פתחה את המשחק בצורה טובה וכבר בדקה החמישית עלתה ליתרון. מלך השערים של הקבוצה, יניב דרעי, כבש את שערו ה-9 העונה לאחר בישול יפהפה של רן גוזלן. בדקה ה-56 רן גוזלן כבש את השני שך גלבוע וסגר את הסיפור.
הניצחון, באופן טבעי, הוביל לחגיגות גדולות מאוד בחדר ההלבשה של אסי גלבוע. הקשר הוותיק רן גוזלן, שכבש ובישל במשחק, אמר בסיום: "שחררנו לחץ גדול מאוד. זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל מה שחשוב הוא התוצאה. אנחנו נלחמים על חיינו בליגה ורצינו לנצח בכל מחיר. לשמחתי, עמדנו במשימה שלנו. הניצחון של היום הוא צעד משמעותי בדרך להישארות בליגה".