זריקת הרגעה: קבוצת הנוער של עפולה מעל הקו האדום

ניצחון ביתי מוחץ 5:1 על הפועל עכו לצד הפסד של קרית אתא 2:0 לרמת השרון הקפיצו את קבוצת הנוער של הפועל עפולה מעל הקו האדום, כשנותר מחזור אחד לסיום העונה בליגה הלאומית לנוער

 

 

אפשר לנשום לרווחה: קבוצת הנוער של הפועל עפולה שמשחקת בליגה הלאומית לנוער העפילה מעל הקו האדום אחרי ניצחון ביתי 5:1 על הפועל עכו, כשנותר מחזור אחד לסיום העונה.

מאז ההעפלה לליגה הלאומית בעונת 2007/8 קבוצת הנוער של עפולה לא הייתה בנקודת שפל כזו, כשסכנת הירידה מורגשת מבחינתה בצורה מוחשית. מחזור אחד לפני סיום העונה הקבוצה מדורגת במקום ה-12 בטבלה, מרחק 2 נקודות בלבד ממקום שבו יורדים ליגה.

• דלגה מעל קרית אתא בטבלה

כשהיא מתחת לקו האדום ועם הגב לקיר, הקבוצה של קלוד דהן השיגה במחזור האחרון ניצחון ביתי 5:1 על הפועל עכו, שהרגיע את המערכת. במקביל, הקבוצה שנאבקת עם עפולה על ההישארות בליגה עירוני קרית אתא (21 נקודות) הפסידה 0:2 למוליכה רמת השרון, דבר שאפשר לעפולה לדלג מעליה בטבלה בדרך למקום ה-12 בטבלה (23 נקודות).

במחזור האחרון יקבע סופית גורל היורדת השנייה כשעפולה תצא למשחק חוץ מול אחי נצרת וקרית אתא תפגוש את הפועל נצרת עילית. לעפולאים מספיק גם תיקו בכדי להבטיח את ההישארות בליגה בגלל הפרש שערים עדיף. הפסד של עפולה, לעומת זאת, לצד ניצחון של קרית אתא פירושו ירידה ליגה עבור הקבוצה מבירת העמק.