ונונו סיים את תפקידו: "אבחון את דרכי המקצועית בעיר ומחוצה לה"

עכשיו זה רשמי: סמנכ"ל וראש מנהל חינוך בעפולה ג'קי ונונו יסיים את תפקידו. "מערכת החינוך משולה בעיני לחומת לבנים וכל איש מקצוע מניח לבנים וממשיך לדרכו", אמר היום ונונו

ג'קי ונונו, סמנכ"ל וראש מנהל חינוך בעפולה הודיע הערב באופן רשמי על סיום תפקידו. בשבוע האחרון החלו להישמע הקולות הראשונים בנוגע לעזיבתו של ונונו והיום הפכו אותן שמועות לעובדה מוגמרת.
הסיבה לעזיבתו של ונונו היא ככל הנראה הישגי הבגרות שלא עמדו בציפיות של קברניטי העירייה והעומד בראשה יצחק מירון וכן התדמית של מערכת החינוך בעיר, בתוך העיר ומחוצה לה. סיבה נוספת היא ככל המעבר של תלמידים ללמוד במערכות חינוך מחוץ לעיר. כל אלה ועוד הובילו ככל הנראה למהלך.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ונונו הוציא השבוע הודעה מסודרת בה אמר: "ביקשתי מראש העיר יצחק מירון לסיים את תפקידי כסמנכ"ל וראש מינהל החינוך בעיר עפולה במגמה לבחון את המשך דרכי המקצועית בעיר ומחוצה לה. מערכת החינוך משולה בעיני לחומת לבנים וכל איש מקצוע מניח לבנים וממשיך לדרכו. במשמרת שלי הצלחנו להניח תשתיות ברמה פדגוגית, פיזית, ארגונית וטכנולוגית. עתה, אנו מתפנים לראות יותר מניצנים שבדרך. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לכל השותפים ביצירה הפדגוגית, עובדי הרשות המקומית, משרד החינוך, מנהלים וצוות מינהל החינוך המיוחד שהייתה לי זכות לעמוד בראשו".