התחנה המרכזית החדשה בעפולה תחל לפעול בעוד כחצי שנה

"קוקפיט" ייחודי, משרדי בקרה מתקדמים לחברות ההסעים, עיצוב מודרני, ציר תנועה חדש שייפתח לתנועה ומבנה משרדים מפואר, שיחזק את הפעילות העסקית כלכלית בעיר. "עמקניוז" עושה לכם הכרה ראשונית עם טרמינל התחנה המרכזית החדשה בעפולה. וגם: מה יעלה בגורלה של התחנה הישנה והמיתולוגית

תושבי עפולה והעמקים, תתכוננו להיפרד מהתחנה המרכזית הישנה המיתולוגית של העיר. על פי התוכניות, בעוד כחצי שנה יעברו הקווים של חברות ההיסעים "אגד" ו-"סופרבוס" לטרמינל החדש שנבנה בימים אלה.
בשבוע שעבר ביקר ראש העיר יצחק מירון בטרמינל הקורם עור וגידים ביחד עם מנכ"ל חברת נ.צ.ב.א. "מדובר בפרויקט גדול, מרשים ומודרני, שייתן שירותים ברמה מהגבוהות בארץ", אמר מירון, "מעל התחנה, מוקם גם מבנה משרדים מפואר, שיחזק את הפעילות העסקית והכלכלית בעיר ויתרום את חלקו בכמות ומגוון מקורות התעסוקה בעיר.
הפרויקט מאחר אומנם בלוח הזמנים המקורי, אך בפגישה נמסר לנו, כי השלמתו הסופית והפעלתו, מתוכננות לחודש פברואר 2018. הטרמינל התחבורתי החדש, מצטרף לתחנת רכבת העמק, שנחנכה לפני כשנה, שגם היא נבנתה ברמה גבוהה ביותר ומשרתת כ- 75,000 איש מידי חודש", סיכם מירון.

תחנה מרכזית בבנייה
שלד תחנה מרכזית בבנייה

הטרמינל החדש, כך אומרים המתכננים, יהיה מהיפים בישראל, אם לא היפה ביותר. הוא נבנה בסטנדרטים גבוהים במטרה להעניק לנוסעים חווית שימוש ממדרגה ראשונה, להבדיל מהחוויה ה"מפוקפקת" בתחנה הנוכחית. מלבד המשרדים העסקיים הטרמינל יכלול משרדי בקרה עבור חברות האוטובוסים שימוקמו ב"קוקפיט" ייחודי. בכדי לצמצם את עומסי התנועה באזור, ייפתח ציר תנועה חדש בין רחוב כורש לקהילת ציון ובצמוד לתחנה יוכשרו מגרשי חניה נוספים.
עם סיום בנייתו של הטרמינל החדש תיהרס התחנה המרכזית החדשה ובמקומה צפויה חברת נ.צ.ב.א להקים פרוייקט רב שימושי שיכלול מבני מגורים, מסחר ובית מלון יוקרתי.
פרוייקט הטרמינל החדש צפוי לשדרג את התחבורה הציבורית בעפולה והעמקים והא ייחנך באיחור, בעקבות החלטת נ.צ.ב.א לשדרג את הטרמינל.
בעתיד אגב צפוי להיבנות טרמינל נוסף בצמוד למתחם תחנת הרכבת ביציאה מהעיר.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|