השקה וירטואלית בצל הקורונה: נפתח המחזור השני של אקסלרטור עפולה

יצא לדרך המחזור השני של תוכנית האצת הסטארטאפים של משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ומעוף טק- MaofTech. צילום: מעוף

למרות משבר הקורונה נפתח המחזור השני של אקסלרטור עפולה של משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות MaofTech מעוף טק, בשיתוף פעולה עם עיריית עפולה, כאשר יזמים רבים הגישו מועמדות לתכנית האקסלרטורים.
היזמים נבחרו על ידי ועדה מיוחדת, תוך בחינת חדשנות המיזם, מידת השפעתו, מענה על צרכי השוק, ועוד, מתוכם נבחרו 10 מיזמים לאקסלרטור בעפולה, ביניהם יזמים טכנולוגיים שמפתחים פתרונות לאתגרים בתחום התחבורה, החינוך, הבריאות, הבנייה הירוקה, שוק הנדל"ן, התיירות ועוד.
את מאיץ עפולה מנהלים עמית טורמן מנהל האקסלרטור מטעם מעוף ויניב אסס מנהל מקצועי בתכנית, לשניהם ניסיון רב בהקמה וניהול מיזמים טכנולוגיים ומסלולי אקסלרציה.
מטרת תכנית ההאצה הייחודית היא לסייע ליזמים עם רעיון לסטארטאפ ולסטארטאפים פעילים, ונפרסת על פני שישה חודשים אינטנסיביים, כאשר כעת כולה מתקיימת בימים אלו באמצעות עזרים טכנולוגיים, כל מיזם מצוות למנטורים מובילים, משקיעים ויזמים עם סיפורי הצלחה מוכחים אשר ילוו את התהליך לכל אורך התוכנית, החל מסיוע בהבשלת הרעיון וכלה בסיוע ביצירת Networking ובגיוס השקעה.
לאורך התכנית יתקיימו הרצאות וסדנאות באון ליין, בנושאים מגוונים ובהם: Go-to-market, מיפוי מתחרים, היתכנות Story telling, מחקרי שוק, שיווק, פיתוח עסקי, מכירות, היבטים פיננסיים ומשפטיים ועוד, כל זאת, על מנת לקדם את הרעיונות והמיזמים לעבר מוצרים עובדים וברי קיימא, להנגיש אותם למשקיעים, מענקי מדינה ולחבר אותם לתעשיית ההייטק ולמהלך גיוס הון ושותפים אסטרטגיים לסטארטאפ.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


רועי כהן פיתוח ופרויקטים מעוף-טק: "אנו נמצאים בימים מאתגרים בשל משבר הקורונה, למרות זאת החלטנו לפתוח את פעילות המחזור השני של האקסלרטור, לחגוג את הפתיחה דרך האון ליין ולקיים את פעילות המאיצים כמתוכן באמצעות פתרונות טכנולוגיים. אנו רואים בתכנית האקסלרטורים חשיבות עצומה מאין כמותה עבור כלכלת ישראל והפריפריה בפרט, ומאמינים שדווקא עכשיו צריך להשקיע בסטארטאפים של המחר, שכן עידוד יזמות ועסקים, במיוחד בזמן זה, מהווה מטרה חשובה לקידום הכלכלה והמשק כולו בעתיד. המחזור השני נפתח לאחר ההצלחה הגדולה של התכנית בצפון שהניבה הקמה של עשרות סטארטאפים מקומיים שכבר נמצאים בתהליך גיוס מימון וחלקם כבר קיבלו הון ראשוני לפיתוח מוצר והתקדמות הסטארטאפ. אנו מאחלים בהצלחה לכל היזמים החדשים".
האקסלרטור בעפולה הינו חלק מתכנית האקסלרטורים הארצית באזורי עדיפות לאומית של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, במשרד הכלכלה והתעשייה באמצעות מעוף-טק, וכוללת 22 מאיצים. בצפון- טבריה, נוף הגליל, קריית שמונה, נצרת, נהריה, עכו וכרמיאל.
למידע MaofTech- MaofTech.org.il

 

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|