הפועל עפולה: "ברגע האמת השחקנים עשו במכנסיים"

במועדון מתקשים להתאושש מההפסד להפועל פ"ת (4:2) ששלח את הקבוצה לפלייאוף התחתון. גורם בקבוצה: "נכשלנו". שחקן בקבוצה: "הפסדנו את הפלייאוף העליון במשחק מול קטמון". צילום ארכיון "בסט בול"

 

 

כשלו במבחן התוצאה. אחרי ההפסד 2:4 מול הפועל פ"ת במשחק הגורלי שהוריד את הקבוצה לפלייאוף התחתון התחושות בקרב אנשי הפועל עפולה היו קשות מאוד. "דווקא במשחק הכי מכריע של העונה השחקנים עשו במכנסיים. הפועל פ"ת לא כאלה גדולים, אנחנו פשוט היינו גרועים. המשחק שלנו היה פשוט מבזה", אמר גורם בקבוצה.

• שינוי של 180 מעלות אבל לא מספיק

אז נכון שהפועל עפולה ביצעה שינוי של 180 מעלות מאז הגעתו של אייל לחמן, היא שיחקה כדורגל חיובי, שילבה לא מעט שחקנים צעירים וגם רשמה רצף של 9 משחקים ללא הפסד לפני המפגש המכריע מול הפועל פ"ת במושבה, אבל בשורה התחתונה הקבוצה כשלה במשימה העיקרית שלה: הגעה לפלייאוף העליון. וזאת מבלי לייחס חשיבות להצהרות הבומבסטיות והחסרות אחריות של ראשי הקבוצה בתחילת העונה בנוגע לעלייה לליגת העל.

• ספואן זועבי נותר מחוץ לסגל כחלק 'מסדרת חינוך'

לפני המשחק מול הפועל פ"ת אייל לחמן ביצע שני שינויים מרכזיים בהגנה. עמית מזרחי פתח כמגן ימני במקומו של דור מליחי הפצוע. בנוסף, אלי בלילתי נותר באופן מפתיע מחוץ להרכב, ומי שפתח על חשבונו כמגן שמאלי היה סהר בן מנשה הצעיר שהועדף על פני אלירן דנין.
כמו כן, על פי גורמים בקבוצה הקשר ספואן זועבי נותר מחוץ לסגל כחלק 'מסדרת חינוך' של לחמן, שכן לדעת המאמן הוא הפגין חוסר רצינות באימון. בקרב השחקנים הייתה תחושת שברון לב נוכח הכישלון. "אולי זה ישמע מוזר, אבל דווקא במשחק מול הפועל פ"ת הצגנו כדורגל חיובי וגם שלטנו במשחק ובכל זאת חטפנו 4 גולים במתפרצות. לפני המשחק חלמנו על פלייאוף עליון ועל מאבקי צמרת, אבל עכשיו נצטרך להעביר חודשיים משעממים מול קבוצות תחתית. לדעתי, את הפלייאוף העליון הפסדנו במשחק הביתי מול קטמון ולא במשחק במושבה", אמר שחקן בכיר בקבוצה.