הסתיים השלב הראשון של פרויקט גגות האסבסט במגדל העמק

שלב ב' של הפרוייקט יחל בעוד כחודש. החברה הכלכלית קוראת לתושבים שעדיין לא חתמו על טופס הביצוע להחלפת הגג לפנות בהקדם למשרדי החברה

שלב א' בפרויקט פינוי גגות האסבסט בשכונת "נוף העמק" במגדל העמק הסתיים. כזכור, ראש העיר אלי ברדה גייס לצורך הפרויקט תשעה מיליון שקלים ממשרד הבינוי והשיכון ולפני כחצי שנה יצא לדרך הפרויקט הענק שנועד לשמור על בריאותם של תושבי השכונה לדרך ובמסגרתו יוחלפו גגות האסבסט המסוכנים. כידוע, שלב א' של הפרויקט החל בשכונה של הקוטג'ים ב"נוף העמק" שם הוחלפו 25 גגות לצד החלפת כל לוחות האסבסט במרפסות, חניות, והמחסנים לשביעות רצון התושבים לאחר שנים ארוכות שחיו בצל הסכנה.
בהמשך העבודה עברה לבתים המשותפים ברחוב 'שביל הנרקיס' ו'נוף העמק' ובימים אלה, כאמור, מסתיים שלב א של הפרויקט שיוצא לפגרה בעקבות החורף וישוב לפעילות בעוד כחודש. מנכ"ל החברה הכלכלית שמנהל את הפרויקט מטעם הרשות, שלמה קציר, סיפר: "מדובר בפרויקט גדול ורגיש ולכן אנחנו דואגים שהעבודה תתבצע במקצועיות ובזהירות כך שלא ייגרמו נזקים. היכן שסיימנו את העבודות ניתן לראות את השיפור הרב בין הגגות הישנים לבין הגגות החדשים שהורכבו".
לקראת העבודות של שלב ב' קוראת החברה הכלכלית לתושבים שעדיין לא חתמו על טופס הביצוע להחלפת הגג לפנות בהקדם למשרדי החברה הכלכלית בטלפון 04-6440881 כדי לשלב את הבניין בו הם מתגוררים בתכנית העבודה במסגרת הפרויקט.