הסטטיסטיקה המדממת בכינרת מכה שוב: נמשכים החיפושים אחר נעדר באגם

שוב נעדר בכינרת. לאחר בשבוע שעבר טבע צעיר מתל שבע שבדרום באגם, אמש שוב המקרה חוזר על עצמו, לאחר שצעיר ממזרח ירושלים נכנס למים עם חברו , השניים נסחפו והתהפכו. אחד מן השניים חולץ והשני נעלם ועדיין לא אותר

אמש  חולץ צעיר תושב מזרח ירושלים על ידי ספינת שיטור ימי כנרת לאחר שכמעט וטבע. מתחקור הצעיר עלה כי צעיר שניצל מטביעה נכנס זמן קצר לפני כן עם חברו בן ה- 24 ממזרח ירושלים על גבי מזרן ים, ברצועת החוף שבין חוף שיקמים לחוף צינברי.
בעקבות רוח חזקה נסחפו השניים למרחק של בין 150-200 מטרים מקו החוף, כתוצאה מהרוח החזקה התהפכו השניים. אזרחים שצפו מהחוף הזעיקו את ספינת השיטור הימי שחילצה את הצעיר באפיסת כוחות.
שוטרי שיטור ימי כנרת החלו בסריקות באזור הטביעה המשוער, בשעה ששוטרים על קו החוף מבצעים סריקות לאיתור הנעדר, מתנדבי יחידת הצוללים של משטרת ישראל הוקפצו לסייע בסריקות.
מדוברות המשטרה נמסר כי הבוקר נמשכים החיפושים אחר הנעדר בכוחות משטרה מתוגברים שירוכזו במאמצי חיפוש בים, ברצועת החוף ומהאויר שיכללו: שוטרי שיטור ימי,אופנועי ים, סיירים ולוחמי מג"ב, מסוק משטרה, ומתנדבי משטרה מיחידת הצוללים בסיוע ספינת הפיקוח של איגוד ערים כנרת.