הסטודיו של גני "עושה לכם סדר"- סטודיו BORNEW

לפני כשנה פתחה גני בורן ממושב כפר יחזקאל את BORNEW,
סטודיו משפחתי בניחוח כפרי מינימליסטי, בו נמכרים פריטי עיצוב
לבית מעץ, נייר, קרמיקה וטקסטיל. הקונספט מתמקד בקווים נקיים ושימוש בחומרים טבעיים. בשישי הבא היא תערוך יום מכירה מיוחד לפסח-שישי הקרוב

עולם העיצוב המתפתח מזמן לנו אינספור סגנונות, קווים, אפשרויות, צבעים ורעיונות. הרצון לפרוץ את מסגרת המיינסטרים הפך למשימה מורכבת ומאתגרת, בייחוד במציאות הגלובאלית בה אנו חיים בעת הנוכחית.
בתוך החלל הזה פועלת, ביצירתיות רבה יש לציין, גני בורן, בעלת הסטודיו הממותג BORNEW. בורן, 30, אם למשב בת השבעה חודשים מתגוררת במושב כפר יחזקאל יחד עם בן זוגה רועי.

• "הלכתי אחר הלב"

לפני מספר שנים היא סיימה את לימודי התואר הראשון שלה בפסיכולוגיה וסוציולוגיה באקדמית עמק יזרעאל והייתה כבר בדרך להמשיך למסלול של תואר שני, אך האהבה שלה לעיצוב הובילה אותה לבצע פניית פרסה ולהירשם ללימודי עיצוב במכון הטכנולוגי בחולון, "הלכתי אחר הלב, בדיוק כמאמר הקלישאה", היא אומרת ספק בחיוך ספק בציניות.

מוצרים ייחודיים בקונספט נקי
מוצרים ייחודיים בקונספט נקי

לאחר שסיימה את לימודיה בהצלחה פתחה גני את הסטודיו במקום מגוריה. בסטודיו BORNEW לעיצוב המשפחה, נמכרים פריטי עיצוב לבית מעץ, נייר, קרמיקה וטקסטיל. הקונספט מתמקד בקווים נקיים ושימוש בחומרים טבעיים.
"במסגרת הפעילות העסקית של הסטודיו אני מקיימת אחת לחודש יום מכירות תחת קונספט ספציפי, עם כל ארסנל המוצרים שלי", מסבירה גני, "מעבר לימי המכירות המוצרים של הסטודיו נמכרים בירידים, בשיתופי פעולה ובמכירות בבתים של תושבים בעמק".

• מוצרים ייחודיים פרי עיצוב המשפחה

לסטודיו של גני ייחודיות רבה, בין היתר בשל העובדה שחלק מהמוצרים הנמכרים בו הם פרי עיצוב ויצירה של בני משפחתה. אמה הקרמיקאית מעצבת בעבורה במיוחד כלי קרמיקה שונים, ואחותה ניבי, גרפיקאית במקצועה, מעצבת קווי מוצרים – תחת קונספט מבוקש כזה או אחר.
בימי המכירות מוצעים לקהל הרחב שלל פריטים ייחודים, עם דגש על סגנון רטרו ווינטג'.

בסטודיו מוצגים שלל פריטים ייחודים, עם דגש על סגנון רטרו ווינטג'. פרי עיצוב בני המשפחה
בסטודיו מוצגים שלל פריטים ייחודים, עם דגש על סגנון רטרו ווינטג'. פרי עיצוב בני המשפחה

ביום שישי הקרוב, (15 באפריל) יערוך סטודיו BORNEW, יום מכירות מותאם לפסח תחת הכותרת "הסטודיו עושה סדר". במהלך היום שייערך בחצר משפחת בורן זמיר בכפר יחזקאל, בין השעות עשר בבוקר לארבע אחר הצהריים, יימכרו בסטודיו מוצרים רבים בהנחות אטרקטיביות- כולל חמישים אחוזים על כל פריטי האופנה והאקססוריז' ותכשיטים של המעצבת הנחשבת "דידי".

לפרטים נוספים: GANIBORN@GMAIL.COM

פייסבוק – BORNEW