"המציל" של העסקים הקטנים בישראל הגיע לעפולה

אחרי פתיחת סניפים ברחבי הארץ, ניר דובדבני, המומחה המוביל בארץ להצלחה עסקית, מגיע גם לעפולה ובעזרת נבחרת יועצים מצעיד עסקים קטנים לביצועי שיא, גם בתקופת מיתון

מימין לשמאל: היזם ואיש העסקים ניר דובדבני, תומר זינגר מנכ"ל הסניף ועליזה פרץ המנהלת המקצועית

אחרי שכבש את אזור המרכז, הדרום, חיפה והקריות, ניר דובדבני המומחה המוביל בישראל לאפקטיביות עסקית הגיע גם לעפולה והעמקים. דובדבני, יזם בעל שם, איש עסקים ונדל"ן, שליווה מקצועית את העסקים הגדולים בישראל, מקדיש את זמנו בשנים האחרונות לקידום עסקים קטנים ובינוניים, כדי להילחם בסטטיסטיקה המראה ש 80% מהעסקים החדשים שנפתחים – נסגרים כבר בשנתם הראשונה. כעת נפתח בעפולה, הסניף החדש שישרת את ציבור העצמאיים המקומי, זאת בנוסף לסניף ראשי הממוקם במרכז, סניף בחיפה והקריות, אשקלון, במקביל לפתיחתם של שלוחות בראשון לציון וירושלים.
בדומה למודל הסניפים האחרים נערכים במקום כנסים, הדרכות, קורסים וליווי אישי בהם ניתנים כלים פרקטיים להגדלת הרווחים באופן משמעותי. כל זאת על ידי הבאת לידים, יצירת בולטות מול המתחרים ובניית מנגנון שיווקי חכם ויציב, כדי להפוך לעסק מצליח.

• לפגישת ייעוץ חינם ומתנה מיוחדת לגולשי עמקניוז, לחצו >> כאן

 

המטרה היא אחת: להביא את העסקים המקומיים לביצועי שיא. עליזה פרץ המנהלת המקצועית והמנכ"ל תומר זינגר
המטרה היא אחת: להביא את העסקים המקומיים לביצועי שיא. עליזה פרץ המנהלת המקצועית והמנכ"ל תומר זינגר

סמוך לקניון העמקים, בבניין ברחוב המלאכה, הושכרו 180 מ"ר של משרדים, הבעלים והשותפים של דובדבני בסניף העפולאי הם עליזה פרץ המשמשת כמנהלת המקצועית והמנכ"ל תומר זינגר. הצוות כולל בנוסף נבחרת של יועצים, מאפיינים עסקיים ומתאמת חוויית לקוח, כשהמטרה היא אחת: להביא את העסקים המקומיים לביצועי שיא.
זינגר (48), הוא כלכלן ואיש עסקים עתיר ניסיון שמכיר את עולם העצמאיים מבית ואף שימש בעברו כמנכ"ל חברת מדיה מובילה, את פרץ (49), בעלת תואר שני במנהל עסקים ודירקטורית במכללת עמק יזרעאל, מכירים רבים בשל רזומה הכולל שני עשורים בעולם הבנקאות בתפקידי ניהול במחלקות העסקיות ועבודתה כיועצת עסקית ופיננסית בכירה. יחד הם מביאים את שהשיטות המוכחות והרשומות של דובדבני: שיטת אלפא בעסקים ומודל הכוכב, ליישום בעסקים המקומיים.
"עברתי מעולם של שכירה לעצמאות והשיטות האלו, עזרו לי להקים עסק מצליח באמצעותו השגתי איכות ורמת חיים גבוהה", משתפת פרץ, המתגוררת ביישוב הקהילתי אומן במועצה האזורית גלבוע.

• "חשוב לי לעזור לקהילה שלי ולאנשי העסקים כאן, שאת ההתמודדויות שלהם אני מכירה באופן אישי"

מה מאפיין את העסקים בעמקים ובצפון?
"מאחר ואין הרבה עסקים גדולים באזור, רבים מהתושבים פונים לעצמאות, בכדי לייצר מקורות הכנסה", מסביר זינגר, "עפולה היא העיר המרכזית ומסביבה הרבה ישובים קטנים. אחת הבעיות העיקריות היא שבעלי עסקים פותחים מתוך חלום שיש להם, אבל ללא תכנון, בלי שיטת עבודה מסודרת ובלי שיווק. בהיעדר מפת דרכים, גם אם הם תותחים מבחינה מקצועית, אם לא יודעים ניהול מכירות, תהיה בעיה של תזרים מזומנים חיובי והתוצאה היא שרובם קורסים כלכלית ונסגרים".

אז מה הבשורה שלכם?
הבשורה שלנו היא שבאמצעות שיטות שהוכיחו עצמן אצל למעלה מ100 אלף בעלי עסקים בכל הארץ,
אם בעבר היה צריך לנסוע למרכז, הבאנו אותן לצפון. כדי לעשות את זה החלטנו לתת לכל עסק פגישת אפיון במתנה, הכוללת ניתוח מעמיק של העסק, מבחינת השיווק, האסטרטגיות העסקיות, ניהול התחזית עסקית וגאנט מכירות. במשך שעתיים, ללא עלות, אנחנו מראים באילו מהלכים שיווקיים ותפעוליים ניתן להביא את העסק לביצועים מקסימליים. 

לפגישת ייעוץ חינם ומתנה מיוחדת לגולשי עמקניוז, לחצו >> כאן