המכתב שריגש את ראש העיר פלוט

מה גרם לראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט לחרוג ממנהגו ולפנות אל תושבת העיר בבקשה לפרסם מכתב ששלחה אל דף הפייסבוק הפרטי שלו? הפרטים בפנים

 

ראש עיריית נצרת עלית רונן פלוט, כמו כל ראשי הערים, מקבל מדי יום עשרות פניות של תושבים בתחומים שונים ומשונים. בנוסף לפניות שמגיעות בטלפון, בפקס ובדואר האלקטרוני, פלוט מקבל קהל בימי ראשון ומדי יום מקפיד לעדכן בסיכום פעילותו היומית באמצעות פוסט שהוא מעלה לדף הפייסבוק הפרטי שלו. ביום שני השבוע נתקבל בדף זה מכתב קצר ששלחה במסגרת התגובות לפוסט , תושבת העיר שלומית קלמנוביץ'.

שלומית קלמנוביץ'
שלומית קלמנוביץ'

שלומית סיפרה על החלטתה לפני כשנתיים לעזוב את העיר לטובת נתניה לאחר שמצאה עבודה במקצועה בתחום הכספים והתייאשה מנצרת עילית ""המעבר היה מתוכנן לקרות בחודש אוקטובר 2016 ובינתיים התמנה ראש עיר חדש ונוכחתי לאט לאט לשינויים המדהימים שעשית עבורנו התושבים. בזכותך שיניתי את כל התכנית!, החלטתי לפתוח עסק ולהישאר בעיר שלי שבה נולדתי וחונכתי ושאותה אני אוהבת. אני גאה לספר לך כי בימים אלו ממש אני בעיצומו של הקמת העסק פה בנצרת עילית, בשכונת הר יונה וזהו, אני לא עוזבת ולך יש חלק מאוד משמעותי בהחלטה".
ראש העיר פלוט אמרה בתגובה כי מאוד התרגש לקרוא את המכתב וכי החליט לשתף אותו, בהסכמת הכותבת, בגלל שהוא משקף את האג'נדה שלו :"כל מה שאני רוצה , כל החלום והמעשים, מכוונים למטרה אחת – להביא את התושבים להישאר בעיר מתוך רצון , בחירה וגאוות יחידה ולמשוך תושבים מבחוץ מאותם המניעים בדיוק. שלומית סיכמה בכמה מילים את  התורה כולה – היא נשארה בעיר ועכשיו התפקיד שלי הוא לדאוג לה לאיכות חיים ולעתיד טוב  שיצדיק את החלטתה.

 

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|

"תמונת ניצחון" מהעמק

|