המופע המוזיקלי המרגש "מתנות קטנות" בדרך לגלבוע

עוד בגלבוע: מופע הסטנד אפ המוטרף של עופר ומאור- בהשתתפות פעילה של ילדים, יעלה על במת בית ציזלינג במהלך החודש הבא.
צילום: ניר סלקמן
אריזה גרפית: עדי ברק

בעקבות ההצלחה האדירה של ההצגה "מתנות קטנות" נפתחו תאריכים נוספים והנה היא מגיעה גם אל הגלבוע. מעל לארבעים אלף הורים וילדים כבר התרגשו עם רמי קלינשטיין, טל מוסרי, ענבלי, שמוליקפוד ועוד תחת הכתיבה הגאונית של נעם חורב ובימויו של אודי גוטשלק, עכשיו גם בגלבוע יכולים להתרגש.
רמי קליינשטיין בתפקיד מנהל חנות מתנות קטנה ומטריפה, מארח את כוכבי הילדים טל מוסרי וענבלי ואת כוכבי הספרים שמוליקיפוד ופיטר הארנב במופע מוזיקלי איכותי ומוקפד עם השירים האהובים מכל הזמנים המונגשים לילדים.
(עלות כרטיס רגיל: 80 ש"ח, לתושבי הגלבוע בהקלדת תעודת זהות 60 ש"ח בלבד – עד 4 כרטיסים).

• המופע של עופר ומאור

עוד בגלבוע: אחרי 8 תוכניות טלוויזיה בכיכובם ("הצחוקייה", "omg" "קצרצרים", "בית ספר דרדרים" ועוד) ואחרי ששברו את הרשת עם 80 מיליון צפיות בערוץ שלהם – עופר ומאור יוצאים במופע סטנד אפ מצחיק וייחודי עם הדמויות הכי אהובות (יואבי והאמא הנדחפת, ג'וי ונופר).
המופע משלב קטעי סטנד אפ ומערכוני במה יחד עם מערכוני וידאו מצחיקים בטירוף המוקרנים על מסך הקולנוע. הוא כולל מערכונים אינטראקטיביים היוצרים השתתפות פעילה של ילדים מהקהל על הבמה – שישחקו לצד הכוכבים.

צילום- ניר סלקמן אריזה גרפית- עדי ברק
עופר ומאור במופע סטנד אפ מצחיק וייחודי

במופע עופר ומאור מגלמים שלל דמויות מוטרפות ומצחיקות עד דמעות במערכונים ושירים קומיים שאהבתם מתוך סרטוני הרשת ותוכניות הטלוויזיה שלהם. הסרטונים הם חדשים ובלעדיים ותוכלו לראות אותם רק בהופעה.
משך המופע: 70 דקות. עלות כרטיס רגיל: 80 ₪.
לתושבי הגלבוע בהקלדת תעודת זהות 60 ש"ח בלבד – עד 4 כרטיסים).

לרכישת כרטיסים למתנות קטנות: יום א', 14/05, בשעה 17:30, אולם המופעים "בית ציזלינג" עין-חרוד מאוחד. כרטיסים באתר: https://hagilboa.smarticket.co.il

עופר ומאור – 28/05/2023, יום א', 19:00, אולם בית ציזלינג, קיבוץ עין-חרוד מאוחד. כרטיסים באתר: https://hagilboa.smarticket.co.il/