הישג חסר תקדים לויצו ניר העמק: אחוז מרשים מאוד לתלמידים הזכאים לבגרות

סיבה לגאווה: מנתונים שפרסם משרד החינוך לפני כחודש עולה כי 78 אחוזים מתלמידי הכפר זכאים לקבל את תעודת הבגרות. בכיתת המב"ר (מסלול בגרות רגיל) התוצאות אף גבוהות יותר

בשנים האחרונות הפך כפר הנוער ויצו ניר העמק למוסד חינוכי מבוקש בכל העמק והאזור. האקלים הלימודי והחברתי, הסביבה הירוקה, מגוון מגמות הלימוד, צוותים חינוכיים מובילים ומתקנים מודרניים, הובילו הורים רבים לרשום את ילדיהם לבית הספר המצליח.
מדי שנה זוכה הכפר לרשימת הישגים מרשימה בכל קנה מידה ולאחרונה מתגאים בבית הספר בתוצאות הישגי הבגרות המרשימים. מנתונים שפרסם משרד החינוך לפני כחודש עולה כי 78 אחוזים מתלמידי הכפר זכאים לקבל את תעודת הבגרות הנכספת. מדובר בנתון ברמה השכבתית. בכיתת המב"ר (מסלול בגרות רגיל) התוצאות אף גבוהות יותר ועומדות על שמונים אחוזי הצלחה. לצד נתונים אלה קיימת בכפר תחושת גאווה גם בהישגים של תלמידי המסלול הטכנולוגי שממשיכים ללמוד לקראת תעודת הנדסאי חשמל בכפר ותלמידים שממשיכים ללמוד הנדסאי מכונות מחוץ לכפר.

• מנהלת בית הספר יפעת זילברמן אמרה השבוע: "אנו שמחים ומברכים"

על ההישגים המרשימים שהתקבלו בזכות שיתוף פעולה של הנהלת בית הספר, הדר מנהלת החטיבה, רכזת השכבה רות דוד, צוות המחנכים, צוות הפנימייה וכל המורים המלמדים בבית הספר. בתהליך מובנה וממוקד היטב הצלחנו להביא את כל התלמידים לתגבורים ולמרתונים בטרם ניגשו לבגרויות ולצד זה הקפדנו על התמדה של למידה עקבית מתחילת השנה ועד סופה. במקביל ערכנו מעקב צמוד אחר כל תלמיד ותלמיד בכפר, ביצענו מיפויים שכבתיים ותפרנו חליפה אישית לכל תלמיד. המוטו של ויצו  ניר העמק על פיו 'לא מוותרים לאף אחד ועל אף אחד' הצליח להביא אותנו להישג ראוי זה", אמרה יפעת זילברמן.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מנכ"לית הכפר אסתי כהן ברכה אף היא על התוצאות המרשימות שהשיגו התלמידים והוסיפה שהם ביטוי של הובלה מקצועית ואיכותית של הנהלת בית הספר, שיתוף פעולה בין כל הצוותים החינוכיים של הכפר ובעידוד ותמיכה של מחלקות החינוך גלבוע ועפולה, ויצו העולמית והמנהל לחינוך התיישבותי. "שיתוף הפעולה משתפר ונעשה מקצועי בשנים האחרונות", הוסיפה אסתי כהן, "הצוותים החינוכיים ימשיכו לעמול במטרה לקדם את התלמידים ולהוביל אותם להישגים חינוכיים, לצד מעורבות בקהילה, הטמעת ערכים חיוביים, עידוד לשירות משמעותי בצה"ל ועוד עשייה חינוכית. מכאן אסיים בברכת שנה טובה לכל הקהילה סביבנו".