היו"ר אוהד אפרים החליט: אבי דנן ימשיך עונה נוספת

למרות שאסי גלבוע טרם הבטיחה את הישארותה בליגה, היו"ר אוהדי אפרים קיבל החלטה עקרונית להאריך את חוזהו של המאמן לעונה נוספת: "הוא עמד במטרה. מאמן מוכשר שעוד יגיע רחוק". מנגד, גורמים בסביבת הקבוצה מתחו ביקורת: "החלטה פזיזה. באיזו מטרה הוא עמד?"

למרות שאסי גלבוע טרם הבטיחה את הישארותה בליגה באופן רשמי, מסתמן כי המאמן הבית-שאני, אבי דנן, ימשיך בקבוצה מהתענכים גם בעונה הבאה.
המאמן אבי דנן, בעונתו הראשונה כמאמן ראשי בבוגרים, הוביל את אסי גלבוע לסיבוב ראשון מפתיע שהסתיים במקום השישי בטבלה. אבל בסיבוב השני, בניגוד גמור לראשון, הקבוצה הידרדרה בצורה חדה ואף הסתבכה במאבקי התחתית כשהיא רושמת שני ניצחונות בלבד ב-12 משחקים.

• למרות הביקורת על המאמן

לאחרונה היו גורמים במועדון שמתחו ביקורת על המאמן ואף סברו שיש לפטר אותו, אולם היו"ר אוהד אפרים נשאר איתן בדעתו להשאירו בתפקיד. וכעת, למרות שהקבוצה לא הבטיחה לעצמה באופן מעשי את ההישארות בליגה, היו"ר אוהד אפרים, האיש החזק במועדון, החליט להעניק מאמן את הקרדיט גם בעונה הבאה.
"אבי דנן הוא מאמן מצוין שמתאים למערכת והוא ימשיך במועדון עונה נוספת", הכריז השבוע היו"ר אוהד אפרים. לגבי הביקורות שנשמעו באחרונה על המאמן, ובמיוחד לגבי צורת המשחק המבוקרת שבה הוא דוגל, אמר אפרים: "לא מעניין אותי מי ביקר ומה אמרו עליו. אני לא ביקרתי אותו. בעיני, דנן הוא מאמן צעיר ומוכשר שעוד יגיע רחוק. אסור לשכוח שזו הייתה העונה הראשונה שלו כמאמן ראשי בבוגרים. בסך הכל הוא עמד ביעד שהצבנו בפניו, ולכן אין שום סיבה לא להאריך את חוזהו במועדון".

• ההחלטה גרמה ללא מעט אנשים להביע תמיהה

ההחלטה להמשיך עונה נוספת עם המאמן אבי דנן גורמת ללא מעט אנשים סביב המועדון להביע תמיהה. "לאיזה יעד או מטרה בדיוק הוא הגיע. היה לו סגל מצוין והוא בקושי הוציא משהו מהקבוצה הזו. הקבוצה שיחקה רע מאוד במרבית שלבי העונה. עם כל הכבוד לזה שדנן הוא בן אדם טוב והגון, ההחלטה להשאירו פזיזה ולא נכונה", אמר גורם שמתנגד להחלטה.
אסי גלבוע השיגה במחזור האחרון ניצחון ביתי 2:0 על הפועל איכסל, ניצחון משמעותי שהרחיק את הקבוצה מהתחתית. הקשר רן גוזלן, שכבש ובישל במשחק, אמר: "עשינו צעד חשוב בדרך להישארות בליגה. עברנו תקופה לא קלה ועכשיו הלחץ קצת השתחרר".
הקבוצה יצאה אתמול  (ו', 15:30) למשחק חוץ קשה מול השנייה בטבלה, הפועל חדרה/אולגה, שהגיעה במומנטום אדיר אחרי שבעה ניצחונות רצופים והצליחה לסיים בתיקו 0:0.