"היה המלך של השכונה": בגן נר נפרדו מעוזי יעקב

אבל כבד בגן נר, עם לכתו של עוזי יעקב, התושב הראשון ביישוב הקהילתי שבגלבוע. "הרבה בזכותו הוקם היישוב שלנו", אמרו מספידיו וחבריו לדרך, "עוזי נמנה על דור הענקים של העמק, איש נעים הליכות, צנוע וחייכן"

"איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא": תושבי גן נר שבגלבוע, נפרדו בסוף השבוע מעוזי יעקב, דמות אהובה, אהודה ומוערכת, שנמנה על מייסדי היישוב הקהילתי. יעקב ז"ל, בן 72 במותו, עלה ארצה לישראל מעיראק. משפחתו עשתה את דרכה תחילה במושב פרזון שבחבל התענך.
עוזי נישא לשמחה, שנפטרה אף היא לפני יותר משלוש שנים ולשניים ארבעה ילדים: רמי, ששי, רועי ומורן.
ששי ורועי יעקב מוכרים היטב לתושבי העמק. ששי מהעולם הספורטיבי והעסקי ורועי מתוקף תפקידו באחד התפקידים הבכירים – כסגן יו"ר ההסתדרות, ארגון העובדים הגדול בישראל.
עוזי ראה חשיבות רבה להקמת היישוב גן נר ונוכח זאת פעל רבות לעלייה על הקרקע ולהפיכתו עם השנים למקום מגורים מבוקש עבור צעירים שגדלו בחבל תענך.
כאמור, ביום חמישי האחרון הוא הלך לעולמו ויום אחרי הוא הובא לקבורה בבית העלמין בגן נר, שם חלקו לו בני משפחתו, חבריו לדרך ומוקירי זכרו כבוד אחרון וסיפרו על החיבור שלו ליישוב, על אהבת האדם והארץ ועל חוש ההומור המפותח שלו.
"עוזי נמנה על דור הענקים של העמק, איש נעים הליכות, צנוע וחייכן", אמרו השבוע חבריו והוסיפו: "הוא היה המלך של השכונה ביישוב, כולם אהבו אותו והוא אהב בחזרה את כולם, פשוט איש מקסים ויקר, עם אישיות גדולה ואופי מדהים. הוא הקים משפחה לתפארת מדינת ישראל. יהי זכרו ברוך".
בדף הפייסבוק של גן נר, כתב יו"ר היישוב רוני חיון, זמן קצר לאחר ההלוויה: "הבאנו למנוחת עולמים את מי שהיה ממקימי היישוב שלנו והתושב הראשון בגן נר. זה יום שבו מחובותינו לומר תודה והערכה לאיש היקר שהרבה בזכותו (ועוד כמה חברים) הוקם היישוב שלנו.
במהלך שנותיי בהנהלת גן נר תמיד הגעתי לקבל מילה ועצה טובה מעוזי. עוזי ושמחה יעקב זכרונם לברכה השאירו לנו בגן נר ובגלבוע ארבעה ילדים שכל אחד מהם ממשיך את דרכם המיוחדת".

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

אליקים: משמחים את בנו של החטוף צחי עידן

|