הג'רוזלם פוסט בחר בדני עטר לאחד מ-50 היהודים המשפיעים בעולם

דני עטר, יו"ר קק"ל, בן מושב דבורה וכיום תושב היישוב הקהילתי גן נר נבחר לרשימה היוקרתית של עיתון ג'רוזלם פוסט. "כמי שגדל בפריפריה זה לא מובן מאליו להגיע למעמד הזה", אמר עטר.

יו"ר קרן קימת לישראל דניאל עטר, בן מושב דבורה שבחבל התענך, נבחר על ידי העיתון 'גרוזלם פוסט' לאחד מ-50 היהודים המשפיעים בעולם. עטר מוקם ברשימה במקום ה-41 תחת הכותרת: 'דני עטר – משנה את התרבות בקק"ל'.
לקראת השנה החדשה בחר העיתון הוותיק היוצא בשפה האנגלית את 50 היהודים המשפיעים היום בעולם. בראש הרשימה נמצא הזוג ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ, במקום השני נמצאת השחקנית הישראלית המצליחה גל גדות ובמקום השלישי ראש הממשלה בנימין נתניהו. כמו נמצאים ברשימה המכובדת הרמטכ"ל גדי איזנקוט, שרים, חברי כנסת וסופרים.
כאמור עטר מוקם ברשימה במקום ה-41. העיתון ציין כי עטר מוביל בשנתיים האחרונות שינוי ארגוני פנימי בקק"ל של שקיפות ותיקון ליקויים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כמו כן ציין העיתון כי עטר שם לעצמו למטרה להפוך את קק"ל לארגון יעיל שמטרתו לחזק את ישראל בכלל ואת הפריפריה בפרט.
"אני שמח שאני מצליח להחזיר את קק"ל למקומה הטבעי כזרוע משמעותית של העם היהודי בארץ ובתפוצות. הבחירה בי היא הבחירה בקק"ל.
זו תעודת כבוד ל-115 שנות עשיה של קק"ל", אמר עטר על הבחירה בו כאחד מ-50 היהודים המשפיעים בעולם, "אני חושב שכל יום שחולף הופך את קק"ל ליותר משמעותית בחייו של העם היהודי. קק"ל מוכיחה שלא תם חלקה בתקומה של העם היהודי. היום קק"ל דואגת לחיזוק הקשר בין יהדות העולם לבין מדינת ישראל והידוק הזהות היהודית בין כל היהודים באשר הם".
ברמה האישית הוסיף עטר: "זה מרגש מאוד. אני שמח מאוד, גאה ונרגש. בכל זאת כמי שגדל בפריפריה זה לא מובן מאליו, מעטים מאוד הצליחו לפרוץ את תקרת הזכוכית הזו. אני שמח שהצלחנו להגיע למקום הזה ואני מקווה שאנחנו יוצקים תוכן של עשייה יומיומית, אני מתכוון להמשיך ולהעצים את זה".