חשד בעפולה: תייר שצרך סמים מסוכנים נפל מקומה שלישית ופגע בקרקע באישה

האירוע התרחש היום בבוקר ברחוב יוספטל בעיר. התייר פונה עם חבלת ראש למרכז הרפואי העמק בעיר. בת 49 פונתה אף היא לביה״ח עם פגיעות בגפייה לאחר שנפגעה מנפילתו

האירוע התרחש היום בבוקר ברחוב יוספטל בעיר. התייר פונה עם חבלת ראש למרכז הרפואי העמק בעיר. בת 49 פונתה אף היא לביה״ח עם פגיעות בגפייה לאחר שנפגעה מנפילתומאת מערכת עמקניוז
היום בבוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על נפילה מגובה ברחוב יוספטל בעפולה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א חשו לזירת האירוע הסמוכה לתחנה בתוך זמן קצר והעניקו טיפול רפואי לצעיר בן 29 שצנח מקומה שלישית בבנין ברחוב.
מדוברות המשטרה נמסר כי הצעיר הוא תייר מפולין
השוהה בביקור בעיר.
הוא פונה למרכז הרפואי העמק בעיר במצב בינוני כשהוא סובל מחבלה בראשו.
עוד הוסיפו בדוברות שירותי הכיבוי כי אישה כבת 50 שהייתה באותה עת בכניסה לבניין במטרה לבקר את אימה נחבלה בגפיים מהתייר שנפל מטה. האישה פונתה אף היא לבית החולים העמק.
שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום ופתחו בחקירת נסיבות הארוע. מחקירה ראשונית עולה חשד כי התייר צרך סמים מסוכנים קודם לקפיצה.
מדוברות המרכז הרפואי העמק נמסר: ״למרכז רפואי העמק פונו אדם אלמוני שטרם זוהה, לאחר שנפל מגובה. מצבו קשה, והוא סובל מחבלת ראש. לאחר ייצוב מצבו ובדיקות הדמייה הוא יועבר ליחידת ראש ברמב״ם. כנו כן מטופלת אישה בת 50 שנפגעה מנפילתו ומטופלת במחלקה לרפואה דחופה. מצבה מוגדר כרגע קל עד בינוני״.