דרך חיים: פרס הוקרה ארצי למתנדבת מעפולה

אורנה מורן מתנדבת ומסייעת לותיקים מזה 17 שנים. ראש העיר אבי אלקבץ: ״אורנה הינה תושבת בכירה בעפולה, פעילה עם כל הלב, דוגמא בימי שגרה ומופת בימי חירום"

תקופת מגפת הקורונה מציבה אתגרים חדשים בתחום השירותים השונים לכלל האוכלוסייה ולמבוגרים בפרט, החיים במתח, חרדה ובלבול. הרשויות עושות ככל שניתן להיטיב עם אוכלוסייה זו, אולם ללא מתנדבים התומכים ונותנים מעצמם בדרכים שונות, גדל הקושי להגיע לכל אחד ואחת מהוותיקים.
עמותת דור לדור בשיתוף מחלקת רווחה בעיריית עפולה גייסו מערך שלם של מתנדבים אשר בעיקר בתקופה זו, הוכיחו את תרומתם הרבה עבור אלו הספונים בביתם.
אחת המתנדבות הבולטות ביותר בעיר עפולה הינה אורנה מורן אשר מתנדבת בתחום של מתן שירות לוותיקים למעלה מ – 17 שנים.
מורן זכתה השבוע בפרס ארצי מטעם איגוד עמותות הל"ב (איגוד העמותות לזקן בישראל) עבור פעילותה ההתנדבותית. הפרס הוענק על ידי שר הרווחה איציק שמולי. בטקס המכובד נישאו דברים מרגשים על עשייתה הברוכה של אורנה לאורך שנים רבות.
יו"ר עמותת דור לדור שמעון פרי, העניק את תעודת ההוקרה בטקס מצומצם שבו נכחו יאיר כתר מנכ"ל העמותה, הרכזות ומשפחתה וחבריה של אורנה. על אף שהטקס ודברי הברכה והתודות התקיימו במתכונת של זום, לא ניתן היה להסתיר את ההתרגשות הרבה.
כידוע ממחקרים קיים קשר הדוק וישיר בין תחושת אושר לבין עשייה התנדבותית. אורנה הינה מודל ודוגמא לאדם שההתנדבות עבורו זו דרך חיים ואשר מעניקה תחושת אושר וחוויה מעצימה.

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|