דאגה בעפולה ונ.עילית: "אי העברת הכספים מהטוטו – מכת מוות לקבוצות"

בעקבות הסחבת מול משרד האוצר בנוגע לאי החתימה על הסכם השיווק החדש, ההתאחדות לכדורגל ומינהלת הליגה הודיעו על השבתת הליגות המקצועניות. בינתיים המשחק בין הפועל פ"ת להפועל ר"ג נדחה. האם גם הדרבי בין עפולה לנצרת עילית בגביע הטוטו ידחה?

 

דאגה גדולה בקרב ראשי הקבוצות: ההתאחדות לכדורגל ומינהלת הליגה הודיעו על השבתת הליגות המקצועניות בכדורגל, וזאת בעקבות הסחבת מול משרד האוצר ואי החתימה על הסכם השיווק החדש.

השבתת המשחקים כוללת בסוף השבוע הקרוב את משחקי גביע הטוטו בלאומית, מחזור גביע המדינה בליגה ב׳ ומחזור הפתיחה בליגת נערים א׳ על. בינתיים המנהלת הודיעה כי משחק גביע הטוטו בין הפועל פ"ת להפועל ר"ג, שהיה אמור להתקיים היום, נדחה למועד אחר עד שימצא פיתרון לבעיה. כמו כן, נכון לעכשיו לא ברור האם משחק גביע הטוטו בין הפועל עפולה להפועל נצרת עילית שתוכנן להתקיים ביום שישי הקרוב באצטדיון גרין אכן יתקיים.

מנכ"ל הפועל עפולה תומר רחמים התייחס לסוגיה ואמר: "משרד האוצר הבטיחו שהכל יהיה בסדר וההסכם ייחתם, מה שלא קרה בפועל. קבוצות לא מקבלות את התקציבים שהיו אמורים לקבל ונכון לעכשיו במינהלת הליגה הודיעו שמשביתים את הליגות המקצועניות. כל קבוצה בלאומית אמורה לקבל קרוב למיליון שקל בעונה, ובינתיים לא קיבלנו כלום. זה יכול לרסק קבוצת. אין ספק שזו מכת מוות לקבוצות".