גלבוע פנתה לסהר בן מנשה, עפולה סירבה לשחרר אותו

אסי גלבוע פנתה לשכנה מעפולה וביקשה להשאיל את המגן השמאלי הצעיר סהר בן מנשה, אבל נתקלה בסירוב בטענה כי המאמן ניסן יחזקאל בונה עליו. גורם בגלבוע: "נראה לי שבעפולה מפחדים שלא יישארו להם שחקני בית בכדי שראש העיר לא יכעס עליהם".

מתיחות בין שכנים: אסי גלבוע מליגה א', שמחפשת לחזק את חוליית ההגנה שלה עם מגן שמאלי, פנתה אתמול (ג') להנהלת הקבוצה השכנה מעפולה וביקשה להשאיל את המגן הצעיר סהר בן מנשה, שמשמש כמחליפו של אלירן דנין ועד כה לא קיבל דקות משחק בליגה הלאומית.

לאור היחסים הטובים בין ההנהלות, באסי גלבוע היו משוכנעים שהבקשה שלהם תיפול על אוזניים קשובות, אלא שבאופן מפתיע הם קיבלו תשובה שלילית, וזאת לאחר שהמאמן ניסן יחזקאל הבהיר בשיחה לשחקן הצעיר כי הוא בונה עליו לקראת ההמשך. גם בהנהלת הקבוצה ביקשו מהשחקן לגלות סבלנות והבהירו לו כי הם מאוד מעריכים את היכולות שלו.

גורם בהנהלת אסי גלבוע אמר בזעם: "כל שחקן שאנחנו פונים לגביו פתאום בעפולה נזכרים להגיד שהם בונים עליו. וזה לא משנה שעד עכשיו אפילו לא שיחקו דקה אחת. ככה היה גם עם אופק מלול ועם שחקן אחר. נראה לי שבעפולה מפחדים שלא יישארו להם שחקני בית בכדי שראש העיר לא יכעס עליהם".