גלבוע: למעלה מ-360 חבילות מזון חולקו על ידי המועצה

במבצע איסוף מוקפד ומתוכנן היטב חולקו בגלבוע מאות חבילות מזון שנאספו בגנים ובבתי ספר וכן תווי קנייה בסך של 125 אלף שקלים. המטרה: "ששמחת החג לא תפסח על אף בית"

במבצע מרשים ומרגש של מוא"ז הגלבוע נאספו תרומות מזון וכסף מעשרות נדבנים ותורמים, שהתגייסו למען תושבי הגלבוע. משפחות המוכרות ברווחה קיבלו תווי קנייה בסך כולל של כ- 125 אלף שקלים (500 שקל לכל שובר). מבצע "קמחא דפסחא" בגלבוע נוהל ע"י דודי בונפיל (מ"מ ראש המועצה), ראש מינהל שירות לתושב, והוא כלל פעילות של איסוף מזון בגני הילדים ובתי הספר, ועוד אלפי מוצרים שנאספו על ידי המועצה והובלו למרכז יעל בגלבוע. החקלאים והמפעלים התגייסו אף הם ושלחו משטחים על גבי משטחים של ירקות טריים, אשר מועברים למשפחות נזקקות ולניצולי שואה החיים בגלבוע.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במהלך הפעילות שנערכה ביום שלישי הסתיים שלב הכנת חבילות המזון, והחל שלב פיזורם. ע"פ התכנית שלב זה יסתיים תוך יומיים כך שכבר בסוף השבוע הקרוב יגיעו החבילות ליעדם. הפעילות היום גם סיכמה שבוע של פעילות מרגשת במהלכה הגיעו עשרות מתנדבים ופעילים מכל רחבי הגלבוע לעזור במלאכת האריזה והתרומה. ראש המועצה, עובד נור הגיע אף הוא היום לסייע לפעילים.

הקהילה מתגייסת. מבצע קמחא דפסחא בגלבוע
הקהילה מתגייסת. מבצע קמחא דפסחא בגלבוע

• עובד נור: "עם הרוח החיובית הזו והחיבוק החם של הקהילה נצליח לסייע בקיום מצוות ליל הסדר וחג הפסח"

"רוח ההתנדבות בגלבוע לא רק שאינה דועכת משנה לשנה אלא אף מתעצמת ומתרחבת". אמר עובד נור. "אנחנו שמחים לתת ולהתגייס, ותודות גדולות לתורמים ולנדבנים הרבים, שבאופן מרשים ביותר פתחו את הלב ותרמו. זאת רוח הגלבוע, ועם הרוח החיובית הזו והחיבוק החם של הקהילה נצליח לסייע בקיום מצוות ליל הסדר וחג הפסח כהלכתו לכלל התושבים, ללא יוצא מן הכלל".

"חשוב לנו ששמחת החג לא תפסח על אף בית, ובעיקר לא על משפחות מעוטות יכולות, ניצולי שואה, אלמנות וקשישים", הוסיף דודי בונפיל, סגן ראש המועצה, אשר ביקש בדבריו להדגיש את תודתו לכל הגורמים שאפשרו למבצע זה להתקיים.

מכינים את החבילות במבצע קמחא דפסחא בגלבוע
מכינים את החבילות במבצע קמחא דפסחא בגלבוע

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

״העמק" אירח כנס למידת עמיתים של בתי החולים בצפון – מבתי החולים בדרום

|

"בין השואה לשבת השחורה"

|