גלבוע/גליל: "מרגישים תכונה גדולה בקרב האוהדים"

רגע לפני פתיחת העונה, יו"ר חוג האוהדים של גלבוע גליל עידן דרורי התפנה לראיון אופטימי: "בנו פה קבוצה טובה במטרה לעלות ליגה. יש לנו הרבה חבר'ה מקומיים בסגל וזה כיף מאוד עבורנו האוהדים. אני מקווה שהשנה ביחד עם ההצלחה גם כמות הצופים תגדל בגן – נר". צילום: גלבוע/גליל

לקראת פתיחת העונה בליגה הלאומית מורגשת תכונה גדולה בקרב אוהדי גלבוע/גליל, שכבר מעכשיו מגייסים כוחות – במטרה לסייע לקבוצתם לחזור לליגה הבכירה כבר בתום העונה הנוכחית.

"בנו פה קבוצה טובה וברור לכולם שהמטרה היא לעלות ליגה", מכריז באופטימיות עידן דרורי, יו"ר חוג האוהדים של גלבוע/גליל, שבתקופה האחרונה עסוק מאוד בפעילות גיוס אוהדים.
"זה לא יהיה קהל. אנחנו צריכים את כל הקהל מאחורינו".


מבחינת החיבור של האוהדים לקבוצה, שמבוססת על חמישה שחקנים מקומיים ובראשם הקפטן חואקין שוכמן שמאוד אהוב בקרב האוהדים, אומר דרורי: "יש לנו העונה הרבה חבר'ה מקומיים וזה כיף מאוד עבורנו האוהדים. אנחנו מצפים שהעמק יתגייס לטובת הקבוצה הזו. אנחנו מרגישים תכונה גדולה בקרב האוהדים. יש עניין רב סביב הקבוצה".


חשוב שהילדים של מחלקות הנוער יתקרבו יותר לקבוצה הבוגרת אומר דרורי ומוסיף: "אני בטוח שגם הקבוצה הבוגרת תעשה פעילויות בתוך המחלקה ביחד עם לירן וינקור. אני מקווה שהשנה ביחד עם ההצלחה, גם כמות הצופים תגדל במשחקים".

גלבוע/גליל -  האוהדים עם שחקנים
גלבוע/גליל 2015/16 – האוהדים עם שחקנים

לגבי הניצחונות המתוקים על היריבות המרות, הפועל עפולה וגליל עליון (ניצחון כפול), אומר  יו"ר חוג האוהדים בסיפוק: "זה לא סוד שיש יריבות ספורטיביות עם המועדונים האלה וטוב שיש את זה. זה מוסיף הרבה עניין וצבע לליגה. מבחינת האוהדים זה מאוד חשוב לנצח את משחקי הדרבי. ואני שמח שבינתיים הקבוצה עושה את זה".