בשעה טובה: הסתיימו העבודות על כביש 6734 – מצומת יזרעאל ועד המושב מיטב בגלבוע

העבודות על כביש 6734, כללו הסדרת הכניסות ליישובים אביטל, פרזון ומיטב. בנייה של מדרכה רחבה ומוארת, לאורך של כק"מ וחצי

פתרון תחבורתי ובטיחותי משמעותי לתושבי הישובים בגוש יעל: שר התחבורה, ישראל כ"ץ, המשמש גם שר לענייני מודיעין, הגיע בשבוע שעבר לגלבוע, לחנוך ולציין, ביחד עם ראש המועצה, עובד נור, את סיום העבודות על כביש 6734, המחבר בין צומת יזרעאל ליישובי גוש יעל.  לאירוע המרגש, שהתקיים ברחבת "החברה הכלכלית-גלבוע", הגיעו גם סגני ראש המועצה, ביחד עם חברי מליאה וראשי וועדים של הישובים בחבל התענך.
העבודות על כביש 6734, לקחו פחות משנה וכללו הסדרת הכניסות ליישובים אביטל, פרזון ומיטב. מעבר לעבודה התשתית המשמעותיות שנעשו על הכביש, כלל הפרויקט גם בנייה של מדרכה רחבה ומוארת, לאורך של כק"מ וחצי. המדרכה החדשה מהווה פתרון בטיחותי ואיכותי להולכי הרגל והעוסקים בריצה."תנופת העשייה בגלבוע היא שילוב של מנהיגות משלבת כוחות מקומיים, ומקדמת מענים באמצעות הקשר המיוחד שיצרנו עם משרדי הממשלה והרשויות". אומר עובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע. "היה לנו כבוד ששר התחבורה כיבד אותנו בנוכחותו".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בהמשך לדברי ראש המועצה יצוין כי שיתוף הפעולה העמוק והפורה עם השר כ"ץ וצוות משרדו, הוביל לשורה ארוכה של פרויקטים בגלבוע: סלילת הכביש המחבר בין הקיבוצים בית-אלפא לחפציבה, יצירת כיכר בכניסה לאזור התעשייה (מבואות הגלבוע), הסדרת הפרדה קשיחה ומעברים לחקלאים בכביש 71, הסדרת הכיכרות בכניסות ליישובים מגן שאול, גן נר וסנדלה (לאורך כביש 60), הסדרת הצומת המחבר בין הישוב נורית לכביש הגישה ועוד. לפרויקטים אלו יצטרפו בשנה הבאה גם בנית כיכר חדשה בכניסה לישוב אומן, הסדרת צומת וכביש המוביל לישוב חבר, לצד פרויקטים נוספים.