בשורות לנהגי המשאיות במגדל העמק, עמק יזרעאל והסביבה

עיריית מגדל העמק, המועצה האזורית עמק יזרעאל ואשכול גליל עמקים מקדמים הקמת חניון משאיות בגבול המוניציפאלי של שתי הרשויות ואזור התעשיה "שגיא 2000". החנייה תהיה ללא תשלום למעט תשלום בגין שירותים שינתנו כמו אבטחה ו

השטח עליו יוקם החניון. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

הפתרון לבעיית חניית משאיות יוצא לדרך. בישיבה שהתקיימה בשבוע שעבר בעיריית מגדל העמק  בהשתתפות ראש העיר אלי ברדה, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל ויו"ר אשכול גליל עמקים אייל בצר, מנכ"ל האשכול מאיר חלי, מנכ"ל העירייה שלום זוזוט, מנכ"ל החברה כלכלית בעמק יזרעאל שחר אורן וסגן מהנדס העיר  שי פורמן, דנו בקידום תא שטח שהיעוד שלו הוא חניון משאיות.
השטח, שנמצא בשיפוט של מועצת אזורית עמק יזרעאל ועתיד לעבור לתחום השיפוט של מגדל העמק נמצא בצד הדרומי של העיר. בפגישה נקבע כי בטווח הזמן המיידי תוכן ע"י האשכול פרוגרמה בהתאמה לתכנית המתאר של מגדל העמק. כמו כן, נקבע כי ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל יכריז על צו חנייה זמני לחניון ציבורי פתוח וביצוע עבודות הכנת השטח לחניון באופן מיידי על ידי מנכ"ל החברה הכלכלית של המועצה האזורית. יחד עם זאת, סוכם כי החנייה תהיה ללא עלות כספית למעט תשלום בגין השירותים שינתנו כמו למשל אבטחה על החניון והסעת נהגים מהחניון לביתם.

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|

נפרדנו כך: עלייה של 16 אחוזים במספר המתגרשים בעפולה

|

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|