בקרוב מייקאובר למתחם הפלאפל בעפולה

במסגרת מתיחת פנים לעיר ישודרג אזור בתי האוכל וה"פלאפליות" במטרה ליצור חזית אסתטית יותר, כולל החלפת כל המדרכות הספוגות שמן ולכלוך. המטרה: מיזוג הרמוני עם מתחם התחנה בעתיד

עיריית עפולה החלה בשנים האחרונות, מאז תחילת כהונתו של יצחק מירון, בשדרוג מרכז העיר עפולה. זה החל בכיכר העצמאות ששינתה את פניה ללא הכר, המשיך למתחם התחנה שנמצא בשלבים מתקדמים, מזרקת הנשיא בקצה הרחוב שהעבודות בה מתקדמות בקצב מהיר וכעת השלב הבא יהיה שדרוג מרכז העיר.
יש לציין כי המגמה היא להפוך את כל הרחוב לרחוב אחיד ומסודר, הן מבחינת שלטי החנויות החזיתות שלהן והמדרכות כפי שעשה מירון בקדנציה הראשונה שלו בראשות עירית עפולה בשדרות ארלוזורוב.

סככות וחזית אחיד בשדרות ארלוזורוב
סככות וחזית אחידה בשדרות ארלוזורוב

מי שמוביל את הפרויקט מטעם הרשות הוא מנכ"ל העירייה רפאל כהן שסיפר לנו השבוע על השלבים במתיחת הפנים הזו שעשויה להסתיים תוך כשנה: "העבודות יתבצעו בארבעה שלבים. השלב הראשון יהיה במתחם שבין כיכר העצמאות לכיכר הנשיא. משני צידי הכביש יש כ – 52 בתי עסק ואנחנו נייצר חזית אחידה לכולם.
בשלב השני נטפל בחנייה של בנק דיסקונט ובחנויות סביבה כך שהכל יתחבר למתחם התחנה החדש. השלב השלישי הוא אזור חנויות הפלאפל מול המשטרה והוא יכלול מלבד שיפור החזיתות גם החלפת כל המדרכות הספוגות בשמן ולכלוך. בשלב האחרון נטפל בחנויות מסביב לכיכר העצמאות. העבודות אמורות להימשך כמה חודשים עד שנה. אני חייב לציין כי בעלי החנויות נרגשים מאד מהתוכנית שמלבד האסתטיקה של חזית החנויות גם תמשוך יותר לקוחות למרכז העיר שיהיה נקי, נגיש ונעים לכל מי שיגיע אליו".
העבודות כאמור החלו בשבוע שעבר ויחד עם העבודות על מתחם התחנה, כיכר הנשיא ורחוב הנשיא תושבי עפולה יוכלו ליהנות תוך שנה במרכז עיר חדש ומזמין לתושבי העיר עפולה והעמק כולו.