בקרוב בפארק בעפולה: יוקם אוהל ענק לאירועים

עיריית עפולה ממשיכה להיערך ליום שאחרי הקורונה ותקים בימים הקרובים אוהל ענק במטרה לקיים בו אירועים ולתת מענה גם בימי החורף הגשומים או ימי הקיץ החמים. הדמיה: דוברות עיריית עפולה

עיריית עפולה והנהלת הפארק העירוני ממשיכים לשדרג את השירותים לתושבי העיר ובימים אלה מקימים אטרקציה נוספת בדמות אוהל ענק במטרה לתת מענה לאירועים תחת קורת גג בימי החורף הגשומים או בימי הקיץ החמים.
לאחרונה, תהו מבקרים רבים בפארק העירוני מהי ריצפת הבטון הענקית שנוצקה סמוך לקיר הטיפוס ומתחם הנינג'ה. מדובר למעשה ברצפת בטון עליה יוצב בימים הקרובים אוהל ענק הבנוי בצורת מצולע בעל 16 פאות (האקסהדקאגון) באורך של 5 מטר כל פאה, ברדיוס של 13 מטר ובגובה מירבי של 15 מטרים בקודקוד האוהל ובסך הכל מדובר על אוהל רחב ידיים שישתרע על שטח של 530 מטר.
מטרת האוהל, כאמור, שיהיה עשוי מקירות צד וחלונות עם בידוד טרמי ומאושר בתו תקן אירופאי וישראלי לארח אירועים, הצגות ופעילות לכל המשפחה בימי החורף הגשומים ובימי הקיץ הלוהטים.
ראש העיר אבי אלקבץ החליט על הקמתו של האוהל שיהיה המבנה המקורה היחיד בתוך מתחם הפארק וזאת כדי לאפשר פעילות וקיום אירועים בעיקר בימי החורף הגשומים, במהלכה יורדת הפעילות בתחומי הפארק באופן משמעותי.
מנהל הפארק העירוני, שלומי אלבז, אמר לקראת הקמת האוהל: "אני מודה לראש העיר אבי אלקבץ שסוף כל סוף יוכל הפארק העירוני להעניק לזרועות התרבות של עיריית עפולה ובראשן אגף תרבות, אגף קהילה וכן רשת 'שחקים' אכסניה ברמה גבוהה להפקת אירועים ופעילויות מבלי להתחשב במגבלות מזג האוויר".