במגדל העמק: מעלים את המודעות לשמירה על הסביבה

מאות תושבים גדשו את "פארק רבין" בפעילות שהתקיימה בשיתוף תאגיד המחזור "תמיר" במטרה לחזק את מודעות התושבים ושיתוף הפעולה איתם לשמירה על הסביבה והפרדת פסולת למחזור בפחים הכתומים

עיריית מגדל העמק פועלת לקידום השמירה על הסביבה. לאחרונה החלו בהחלפת הפחים הכתומים לפחים נייחים, הפחים הכתומים מיועדים לפסולת של אריזות העשויות פלסטיק, מתכת וקרטוני משקה. הפחים הכתומים החדשים יפונו על ידי משאית עם מנוף, יש להם נפח אצירה גדול והם מיוצרים מחומר איכותי ועמיד המיועד לעמידה בתנאי חוץ. כל אלה מבטיחים שגם לאחר שימושים רבים ותוך עמידה בעומסים, הפח לא יינזק. המהלך כולל מסע הסברה במטרה לעודד את התושבים לשתף פעולה ולמחזר.
האריזות המושלכות לפחים הכתומים במגדל העמק נאספות בנפרד על ידי משאית פינוי אל תחנת המיון לאריזות בעפולה. בתהליך המיון האריזות נפרקות ומועמסות על גבי מסועים ומתמיינות ל- 7 חומרים שונים לפי החומר ממנו הן עשויות. לאחר שהופרדו לסוגי חומרים שונים, כל חומר נכבש לקוביות גדולות (באלות) העשויות מחומר זהה ומשם הן מופנות אל מפעלי המחזור השונים הקיימים ברובם בישראל, לטובת התעשייה הישראלית.
בשבוע שעבר התקיים אירוע מושקע בפארק "רבין" עם פעילות שיזמה הרשות בשיתוף תאגיד "תמיר" במסגרתו הוקם מתחם פעילות לכל המשפחה שכלל סדנאות, הפעלות והופעה מיוחדת של "דדי החתול".
רני איידלר, מנכ"ל תאגיד מחזור האריזות תמיר הודה לראש העיר אלי ברדה, למנכ"ל שלום זוזוט ומנהל אגף שפ"ע יניב בן יוסף על שיתוף הפעולה בפריסת הפחים הכתומים לטובת תושבי העיר ועל השתתפותם בפעילות בפארק "רבין" ואמר: "ככל שיותר ויותר משפחות יפרידו אריזות לפח הכתום כך המחזור בארץ ילך ויגדל, מפעלי המיון והמחזור ערוכים לקבל כמויות גדולות והכל תלוי בשיתוף הפעולה שלכם התושבים. אני קורא לכל תושבי מגדל העמק, הצטרפו למהפכת המחזור בישראל והגדילו את כמות האריזות המועברות למחזור. הפרדת פסולת לפח הכתום היא מאמץ קטן שיש לו תרומה עצומה לסביבה".

 

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|