בלי משרוקית ופרקט: "קורונה טיים: במועדון הכדורסל של עמק יזרעאל

קבלת שבת עם גל מקל ועידו קוז'יקרו, הרצאות עם בוגרי המועדון ואימוני "זום" מקצועיים: ימי הקורונה לא פסחו גם על מועדון הכדורסל בעמק יזרעאל שנאלץ להפסיק את פעילותו ולעבור לפעילות מקוונת באמצעים דיגיטליים

בשבועות האחרונים, מתקיימת פעילות הכדורסל במועדון הכדורסל של עמק יזרעאל באמצעות ה-ZOOM. במסגרת זו המאמנים מעבירים את האימונים בצורה מקוונת ודרך מסך המחשב, אתגר לא פשוט, אך שחקני ושחקניות המועדון התרגלו למציאות החדשה בה הם רואים את מאמנם דרך המחשב ולא על מגרש הכדורסל. במציאות זו אין משרוקית ובחלק מהמקרים גם אין סל אבל באמצעות יצירתיות רבה שמגלים מאמני העמק ניתן לקיים רצף של פעילות איכותית ומהנה לילדי המועדון.
בנוסף לפעילות המקצועית התקיימו מספר הרצאות בנושאים שונים על מנת לתת לשחקנים כלים מעצימים לצלוח את התקופה המאתגרת הזו, הן להורים והן לילדים.
בניגוד לסגר הראשון, בו הופסקה הפעילות לחלוטין הפעם המשיכה הפעילות ואף תוגברה באמצעות מספר דרכים ותושייה רבה של כל הנוגעים בדבר.
אחד האירועים היפים שהמועדון מקיים הוא קבלת שבת מדי יום שישי בשעה 16:00, במסגרתה נערכת הרצאה עם דמות מוכרת מעולם הספורט, דוגמת איתי שגב בוגר המועדון, שחקן נבחרת ישראל וגארבלין הצרפתית, הכדורסלן עידו קוז'יקרו, ארז לב וליאור ליפשיץ מאמנים מנטליים בכירים, גל מקל שחקן נבחרת ישראל ומלאגה הספרדית ועוד.
אלה דורון, שחקנית קבוצת ילדות ב' במועדון, שיתפה בתחושותיה בנוגע למפגשים: "היה ממש טוב, המאמנים מצאו דרכים יצירתיות דרך הזומים, לצד אתגרים רבים ומהנים".
אביב משה, שחקן קבוצת נערים א' במועדון, אמר: "האימונים היו ממש טובים, התאמנו על דברים שאנחנו בדרך כלל לא עובדים עליהם , עשינו הרבה כוח וראינו סרטונים שעזרו לנו להשתפר בכדורסל."
עודד יחיאלי, המנהל הטכני של מועדון הכדורסל במועצה: "אני שמח שהצלחנו ליישם את המסקנות מהסגר הראשון והמשכנו בפעילות השוטפת לצד כל אתגרי התקופה האחרונה, הודות למאמנות והמאמנים הנפלאים שיש לנו. יישמנו תוכנית מקצועית ואיכותית שנתנה מענה לקבוצות התחרותיות . תודה גדולה מגיעה לכל הגורמים במועצה שנתנו בנו אמון והעמידו לרשותנו את כל התנאים הנדרשים".
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, סיכם: " אנו מאחלים לכל שחקני ושחקניות המועדון לשוב במהרה לשחק במגרשים ועד אז ליהנות ממגוון הפעילויות שמועדון הכדורסל מעמיד בפניהם. ישר כוח למאמנים ולמאמנות, על ההתמדה וההתאמה לרוח התקופה."