בלגן במגדל העמק: מי מנסה להזיז את היו"ר הנרי איפרגן מתפקידו?

העונה הנוכחית טרם הגיעה לסיומה באופן רשמי, אבל הפועל מגדל העמק כבר רועשת וגועשת לקראת העונה הבאה. המלחמות הפוליטיות וקרבות האגו שמתנהלים מזה תקופה ארוכה מאחורי הקלעים במגדל העמק עושים הרבה מאוד רעש סביב הקבוצה והעיר בכלל.
זה לא סוד שישנם גורמים משפיעים בעיר מגדל העמק שלא מעוניינים בהישארותו של היו"ר הנוכחי הנרי איפרגן, וזאת בלשון המעטה.
הסיבות לכך, ברור לכולם, אינן מקצועיות.
כתוצאה מכך, נפתח בשבוע האחרון מחול ספקולציות לקראת הבא לעתיד. אחת ההערכות מדברות על אפשרות שהיו"ר לשעבר ויקי ברנס, שעזב את הקבוצה לפני שנתיים מיוזמתו, יחזור לתפקיד במקום היו"ר הנוכחי הנרי איפרגן. גורמים במועדון וסביבו מעריכים כי צפויה מלחמה עיקשת בנושא שאין לדעת כיצד היא תסתיים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"הנרי איפרגן לא פראייר ולא יוותר בקלות לאנשים שמנסים להכשיל אותו בכוח, ומאידך המחנה השני נחוש להביא את האנשים שלו לקבוצה מתוך אינטרסים צרים", כך טוען גורם שמעורה במתרחש שם.
במידה והיו"ר הנרי איפרגן, שעושה עבודה נפלאה במועדון הן מקצועית והן כלכלית ועל כך אין עוררין (עונה שנייה שהקבוצה מסיימת עם תקציב מאוזן), יישאר בתפקידו ויקבל את המנדט מראש העיר אלי ברדה (שמשקיע בקבוצה המון משאבים ואנרגיות), אז צפויים להמשיך בתפקידם גם המאמן שלום לוי ועוזרו רודריגו גטיקה, שהצילו את הקבוצה מירידה ליגה למרות הירושה הבעייתית שקיבלו מקודמם בתפקיד.

מאמן מגדל העמק שלום לוי
מאמן מגדל העמק שלום לוי

לגבי המאמן שלום לוי, חשוב להדגיש, אם הוא לא ימשיך בתפקיד ויקבל את ההזדמנות שבאמת מגיעה לו, הרי שזו תהיה שערורייה שאין כדוגמתה, משום שהמאמן הצליח במשימה שהעמידו בפניו. ויתרה מזאת, מדובר בסמל מקומי ודמות אהודה ומוערכת בקרב כל אנשי הכדורגל בעיר, שבזמנו שימשו כמעריצים שלו בימיו הגדולים במכבי חיפה.
כך או כך, במידה והפוליטיקה תנצח את המקצוענות המועטה שנשארה במועדון הזה, כלומר הנרי איפרגן לא יישאר בתפקידו בגלל שמנסים לשים לו מקלות בגלגלים, אזי צפויה מהפכה מערכתית כוללת בכל המועדון. כשאחת האפשרויות, כאמור, מדברת על חזרתו לתפקיד של היו"ר ויקי ברנס, שנחשב לדמות מוערכת בעיר ועשה עבודה שקטה וראויה בקדנציה שלו, כולל עלייה מליגה ב' לליגה א'. כשבנוסף, צפויים למנות מאמן חדש ולא מן הנמנע שרפי בוסקילה שוב יחזור לקבוצה. בכל מקרה, משעמם לא יהיה במגדל העמק. צפו להתפתחויות מרעישות.