בית שאן: ניידת המשאלות הגשימה חלומות לאלון הצעיר

אלון הצעיר, ילד בן 4 שנים, המתגורר בבית שאן, וחלומו הוא להיות שוטר לכשיגדל, הופתע על ידי ניידת המשאלות המיוחדת של המשטרה,שהגשימה לו ליום אחד את חלומו. צילום: דוברות המשטרה

ניידת המשאלות של משטרת ישראל יצאה לעוד משימה מיוחדת, והפעם בבית שאן, והפתיעה את אלון הצעיר בן ה- 4 החולה במחלת הסרטן, וחולם להיות שוטר כשיהיה גדול.
בשעות הבוקר המוקדמות הגיעו שוטרי תחנת בית שאן לביתו של אלון, הלבישו אותו במדי שוטר חדשים, ובמקום ללכת לגן, יצאו יחד למשימת סיור ברחבי העיר בניידת המיוחדת, "ניידת המשאלות"- הכוללת בתוכה התקנים משטרתיים שונים ומגוונים כגון אורות משטרה, מערכת קשר וכריזה ועוד.
אלון, השוטר הצעיר, הגיע לתחנת משטרת בית שאן, וביחד עם חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי סייע להם לפענח טביעות אצבע. בהמשך, אימן אלון את הכלב משטרתי והסליק חפץ אותו הכלב הצליח לאתר, ביקר ביחידות השונות ובכלל נהנה מהליווי של השוטרים ולוחמי מג"ב שהעניקו לו תשומת לב והציגו בפניו את מגוון פעילויות המשטרה ברחבת התחנה.

שוטרי משטרת בית שאן עם אלון הצעיר
שוטרי משטרת בית שאן עם אלון הצעיר

את היום המרגש חתם אלון הצעיר בארוחת צהריים ושיחה אישית עם סגן מפקד התחנה שבסיומה העניק לו שי.
שוטרי התחנה ציינו סיפרו בהתרגשות: "זה היה מרגש מאד לראות את הבעות השמחה וההפתעה של הנערים, זוהי זכות שלנו להעניק חוויה ייחודית שאין כמותה בשום מקום אחר, ומבטי השמחה וההנאה של אלון המתוק שזכה להפוגה קלה מיום טיפולים בבית החולים – הם התגמול הכי טוב שאנו יכולים לבקש בחזרה.