בית בטבע: "המושבה בשריד" – השכונה החדשה במגדל העמק עולה על הקרקע

פרויקט "המושבה בשריד" של חברת "אדר בעמקים" ובו 474 דירות, מתוכן 297 במחיר למשתכן יוצא לדרך. הפרויקט מגובה מראש בהתחייבות של היזמים לאכלוס תוך 18 חודשים עד 24 חודשים ומחוזק ביישום הולך ומתקדם של תשתיות חדשות, פרי הסכם הגג של העיריה ומשרד הבינוי והשיכון שיקלו על נגישות והתאקלמות הדיירים. צילום: אדר נכסים בע"מ

יריית הפתיחה: חברת "אדר בעמקים" מוציאה בימים אלה לדרך את פרוייקט ה"מושבה בשריד" בעיר מגדל העמק. הפרויקט המתוכנן כולל 474 יח"ד על פני 4 מתחמי מגורים מתוכם 177 יח"ד לשוק החופשי ו- 297 יח"ד במסגרת "תוכנית מחיר למשתכן". בשכונה יבנו בנייני בוטיק- מבנים מדורגים ומרווחים בבנייה נמוכה לשמירה על פרטיות ותחושת קהילתיות בדומה לאווירת ההרחבות בקיבוצים ובמושבים אך במחיר נמוך בהרבה. את כל אלו, עוטפים מרחב ונוף ירוק שמעניקים תחושה של "בית בתוך הטבע".

• קהילה חדשה – בסביבה חדשה לגמרי

שכונת שריד מהווה פתרון זמין, ריאלי ואיכותי לתמהיל גדול של משפחות: לזוגות צעירים מהעיר ומעמק יזרעאל, שאינם יכולים להרשות לעצמם להקים בית במושב או בקיבוץ בעקבות ההורים ועדיין יכולים להגשים את חלום הדירה החדשה באווירה קהילתית כפי שהורגלו אליה. לזוגות ומשפחות עם ילדים ממגדל העמק עצמה ומיישובי מועצה אזורית עמק יזרעאל, בואכה יוקנעם לרבות זוגות שרוצים להתקדם לבית משלהם בקהילה חדשה בסביבה חדשה לגמרי.


הבניינים הינם בנייני בוטיק בגובה של 3-4 קומות בלבד, עם 8-10 דיירים בכל בניין ומפרט בסטנדרט גבוה. לדוגמה, דירת פנטהאוז 4 חדרים, עם תקרה גבוהה במיוחד של 3.2 מ', מרפסת ענקית של 40 מ"ר לנוף הפתוח של עמק יזרעאל תעלה החל מ – 1,195,000 שקלים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לזוגות צעירים מהמרכז המעוניינים בחיי קהילה ולא יכולים להרשות לעצמם דירה במרכז וגם משפחות מבוססות שרוצות לשפר את הדיור הנוכחי שלהן או אפילו זוגות הרוצים לצמצם אותו ימצאו את מבוקשן בשכונה.

• בנייני בוטיק בגובה של 3-4 קומות בלבד

בתמהיל הדירות ניתן יהיה למצוא דירות 3,4,5 חדרים, פנטהאוזים ודירות בפורמט הייחודי "גם וגן"-עם מרפסות וגינה אחורית פרטית, כל תקרות גבוהות והמרפסות גדולות במיוחד. כמו כן, הבניינים הינם בנייני בוטיק בגובה של 3-4 קומות בלבד, עם 8-10 דיירים בכל בניין ומפרט בסטנדרט גבוה. לדוגמה, דירת פנטהאוז 4 חדרים, עם תקרה גבוהה במיוחד של 3.2 מ', מרפסת ענקית של 40 מ"ר לנוף הפתוח של עמק יזרעאל תעלה החל מ – 1,195,000 שקלים. דירת 5 חדרים בגודל 120 מ"ר עם מרפסת גדולה 18 מ"ר תעלה החל מ- 1,220,000 שקלים. דירת "גם וגן" דירת 5 חדרים עם מרפסת קידמית וענקית לנוף העמק וגינה אחורית לפרטיות המשפחה בגודל 116 מ"ר עם מרפסת בגודל 42 מ"ר וגינה בגודל 70 מ"ר תעלה החל מ-1,400,000 שקלים. כלל המכירה תתבצע באמצעות בנק מלווה ובהתאמה לחוק המכר.


"המושבה השריד" נכנסת לפעולה על בסיס איתן שיצר הגב העירוני שלה עם 3 אזורי תעסוקה תוססים, מבני ציבור ושירותי קהילה ועם דחפורים שכבר נמצאים בשטח"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


את השכונה "המושבה בשריד" מקימה אדר בעמקים, חברה בעלת ניסיון עסקי, יזמי ונדל"ני עצום ומומחית לפרויקטי "מחיר למשתכן". בין היתר 84 יח"ד בשכונת יפה נוף במגדל העמק ופרויקט נוסף למשתכן בנצרת עילית. הקבוצה שמה לה למטרה ליזום פרויקטים למשפחות שרוצות לבנות בית בסביבות מגורים חדשות ומתפתחות המאפשרות הזדמנות כלכלית, תעסוקתית, חינוכית וחברתית.

• "המושבה השריד" נכנסת לפעולה על בסיס איתן שיצר הגב העירוני שלה"

ז'אן מישל פרטוש, יזם ובעלים חברת אדר בעמקים: "זיהינו את הקושי בהמתנה לבית חדש ובנינו תהליך התקדמות כזה שיאפשר וודאות וזמינות מלאה של הקרקע עם מועד רכישת הדירה בצורה ראלית. מדובר בשכונה המקדימה את זמנה בכל הפרמטרים –הבטחת הכניסה המהירה לבית תקל על הרוכשים תמנע מהם כפל תשלומים על שכירות ומשכנתא ותחסוך להם עד כ100,000₪. מעבר לכך, החכמה היא לבנות מגורים כשהתשתיות והתעסוקה כבר מבוססים.  אנו למדים מדוגמאות אחרות שבהן העיר גבתה מהלכי מגורים המוניים מבלי שיש אופציות תעסוקה או תשתיות ובכך תקעה את התקדמות הדירות. לשמחתנו, "המושבה השריד" נכנסת לפעולה על בסיס איתן שיצר הגב העירוני שלה עם 3 אזורי תעסוקה תוססים, מבני ציבור ושירותי קהילה ועם דחפורים שכבר נמצאים בשטח למיסוד התשתיות לשכונה חדשה לגמרי כדי שהדיירים לא יכנסו לאתרי בנייה".