פורצים נתפסו "על חם"בעפולה, ביפיע השודדים התהפכו עם האופנוע

שלושת צעירים פרצו לחנות בשדרות ארלוזורוב במטרה לגנוב ולשדוד ציוד וכסף מהבעלים. ביפיע השודד נתפס לאחר שאיבד שליטה על אופנועו בעת המילוט.

"בשעת מעשה": צוותי השיטור העירוני בעפולה, הבחינו השבוע באחד הסיורים הליליים שלהם בפעילות לא שגרתית באחת החנויות בשדרת ארלוזורוב בעיר. הצוותים התקדמו מיד לעבר החנות והפתיעו שלושה בני נוער שפרצו למקום במטרה לגנוב ציוד וכסף מהבעלים. שלושת הצעירים נעצרו מיד על ידי צוות השיטור שפעל בנחישות, מהירות ויעילות ונלקחו אחר כבוד לתחנת השיטור הסמוכה בעיר להמשך חקירתם. יש לציין כי צוותי השיטור העירוני בעפולה עושים סיורים ברחבי העיר בלילות בשגרה ומקרה זה הוא אחד מהמקרים הרבים בהם מונעים צוותי השיטור מקרי פשע בסיכולם ובהתרעה מעצם הסיורים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• הוליווד ביפיע: שודד עם כסף נעצר לאחר שנמלט עם אופנוע

שוד בכפר יפיע הסמוך למגדל העמק: שתי עובדות צעירות, בשנות העשרים לחייהן, המועסקות בחנות פארם בכפר, יצאו ביום שני בבוקר להפקיד את פדיון סוף השבוע בבנק, סכום הנאמד בעשרות אלפי שקלים. השתיים נשדדו על ידי שני חשודים שחבשו קסדות וחטפו את התיק מידיה של אחת הצעירות אשר נפלה ונחבלה. שני החשודים החלו בהימלטות מהמקום רכובים על גבי קטנוע.
הקטנוע עלין רכב שודד הפארם
הקטנוע עמו התהפכו השודדים ביפיע במהלך הבריחה

מבדיקה ראשונית עולה כי אזרח מקומי, בן 53, שעמד בסמוך לרכבו בחניון שמע את צעקות הנשים שנשדדו, ולאחר שהבחין בשני החשודים שהחלו להימלט הוא החליט לבעוט בקטנוע. המהלך המפתיע הוביל דבר לנהג לאבד את השליטה והשניים התהפכו. בהמשך, עוברי אורח אחזו באחד בחשודים, צעיר בן 25 מנצרת, שהחזיק את התיק שהכיל את הכסף עד מעצרו עם הגעת השוטרים. החשוד השני נמלט מהמקום בריצה.
כוחות משטרה גדולים ערכו מיד לאחר האירוע סריקות לאיתור החשוד שנמלט. בזירת האירוע נאספו ממצאים על ידי חוקרי משטרת ישראל ונפתחה חקירה בנושא.