ביקור מרגש לניקול רזניקוב בבית מחסה באוקראינה

זמן קצר לאחר צילומי הישרדות VIP, ניקול רזניקוב, מלכת היופי לשעבר של ישראל מעפולה, עלתה שוב על מטוס, הפעם לאוקראינה, שם היא התנדבה במהלך ביקור מרגש ומטלטל – במעון לילדים יהודיים באודסה, יחד עם סמיון גרפמן.
מאת: אור גברילוב

לפני כשנתיים זכתה ניקול רזניקוב מעפולה בתואר מלכת היופי של ישראל ומאז היא מפתחת בעולם הדוגמנות והמדיה הטלוויזיונית. לאחרונה נחשפו באמצעי התקשורת תמונות זוגיות ראשוניות שלה עם כוכב הרשת סמיון גרפמן ("שבע שקל?") – לאחר שהשניים הכירו בתוכנית הריאליטי הישרדות VIP  בפיליפינים.
הקשר בין השניים הוביל את גרפמן, רזניקוב וחברים נוספים לנסיעה  מרגשת ומשותפת לעיר הנמל אודסה שבאוקראינה, במהלכה הם ביקרו והתנדבו במעון יהודי לילדים בסיכון הנקרא "משפחה". מעון זה מעניק בית חם ומחסה לאורך כל השנה- לילדים רבים שאינם מתגוררים עם הוריהם מטעמי רווחה, טרגדיות אנושיות ועוד.

הרב וולף יחד עם המשלחת מישראל
הרב וולף יחד עם המשלחת מישראל

'על מעון הילדים שמענו דרך הרב של סמיון, הרב אברהם וולף, ומכיוון שאנחנו מאוד אוהבים להתנדב מיד הסכמנו לבוא" מספרת ניקול.
"מי שמכיר אותי יודע שאני בחורה מאוד חזקה באופי שלי וקשה לשבור אותי, אני גם מתנדבת הרבה ושמעתי הרבה סיפורים קשים, אבל שם פשוט לא יכולתי, בכיתי כמו שלא בכיתי הרבה מאוד זמן", סיפרה רזניקוב. לאחר הביקור החליטה החבורה מישראל לצלם סרט תיעודי אותנטי על הפעילות המבורכת של המקום ולבחון דרכים לסייע לו.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


סמיון עצמו העלה פוסט ברשת הפייסבוק בו הוא כתב על הביקור: "ברגע שניקול לא יכלה לעצור את הדמעות הרב וולף הסתכל עליה ואמר: 'את צריכה לחייך, לבכות היה צריך אם הילדים היו נשארים ברחוב וכאן אנחנו נותנים להם חום, אהבה ומשפחה ומלווים אותם עד החתונה שלהם ומעבר לכך, חלק מהילדים שלנו כבר משרתים בצה"ל, חלק כבר התחתנו והביאו ילדים".
ניקול הוסיפה: "הרגע שהכי היה זכור לי במהלך הביקור ארע כאשר שנכנסנו למעון הילדים ורץ אלינו ילד קטן כבן חמש. הוא שאל בעברית מדוע לאחד החברים שלנו אין כיפה. זה כל כך ריגש אותי לשמוע איך ילד שגר כל כך רחוק מארץ ישראל וללא הורים ובית, נאחז במסורת ושומר על הזיקה היהודית שלו. הביקור הכניס אותי לפרופורציה ממשית ואמיתית לגבי החיים וגרם לי להבין שלא הכל מובן מאליו. צריך תמיד לזכור להעריך מה שיש לנו ולהוקיר על כך תודה".
בעת הנוכחית עיקר התנדבותה של ניקול מתמקד בבית החולים 'העמק' שבעפולה שם היא מרבה לבקר ולשמח ילדים ובני נוער ולוקחת חלק פעיל בקיום פעילויות לחגים. בחג חנוכה האחרון היא שהתה לצד הילדים המאושפזים וחילקה סופגניות לחולים. רזניקוב  מציינת כי יש לה קשר מיוחד עם בית החולים "העמק' והצוותים שעובדים בו והיא מלאת הערכה לפועלם.

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

חניכי מכינת חנתון חילקו תמרים ומים לשבירת צום הרמדאן

|

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|