בוקר קשה, הלב עם אחינו בדרום: בעמק נערכים לקליטת תושבים מהדרום

התעוררנו למציאות חדשה: על רקע המצב המעורער והחדשות הקשות, הרשויות באזור נערכות בהתאם ומבקשות לגלות עירנות. תמונה: ארכיון, דוברות כב״ה

בעקבות האירועים הביטחוניים הקשים נערכים ראשי הרשויות והמועצות בהתאם.
בדף הפייסבוק של עיריית עפולה נכתב: ״שבת קשה ונוראה. אנחנו מחזקים את חיילי צה״ל וידי אחינו ואחיותינו ביישובי עוטף עזה, הדרום והמרכז לאור מתקפת הפתע של ארגוני הטרור מהרצועה. אנחנו מתפללים לשלומם של התושבים והחיילים. עיריית עפולה נמצאת בקשר ישיר עם פיקוד העורף, כוחות הביטחון והחירום ותמשיך לעדכן בעת הצורך.
במועצות גלבוע ועמק יזרעאל עדכנו כי נכון לעכשיו אין הנחיות מיוחדות מפיקוד העורף לאזור – המוגדר בשגרת פעילות.
״לצד זאת״, הוסיפו במועצות, ״הוגברה עירנות של כיתת הכוננות של המועצה. יצאו מספר סיורים על בסיס מש"קים ומתנדבים ברחבי העמק. אנו מגלים עירנות ומוכנות, לצד שמירה על שגרה. בנוסף, אנו נערכים לקליטת תושבים מהדרום במידה ויהיה בכך צורך.
בבית שאן, ראש העיר ז׳קי לוי הוציא הודעה בה נכתב: ״הנחיתי את הגברת הסיורים בעיר של המשטרה ושל השיטור העירוני, הוריתי על הקמת מחסומים במקרה הצורך ורתימת כל גופי העיריה״.

בהודעה שהוציא דובר צה״ל מתבקש מהציבור לגלות אחריות ולא להפיץ פרטים על אירועים שאינם מאומתים ולהיצמד רק למידע שהותר לפרסום וההודעות הרשמיות של דובר צה״ל בנושא.מאחורי התמונות והסרטונים יש משפחות – אנא עזרו לנו לשמור על כבודן והימנעו מהפצת התיעודים.פרטים נוספים ימסרו בהמשך.
ניתן לעקוב אחר הודעות דובר צה"ל בערוץ הטלגרם הרשמי של צה"ל: https://t.me/idf_telegram