בהלת הליצנים: בן 16 מרמת ישי עוכב לחקירה בחשד שהפחיד עוברי אורח

השוטרים איתרו את הקטין כשהוא מסתיר בתיקו מסכות של ליצנים ופטיש גומי. הוא עוכב לחקירה לאחר שעטה יחד עם נערים נוספים מסכות ליצנים. הוריו זומנו לתחנה

משטרת ישראל ממשיכה במאבקה הנחוש כנגד התופעה החברתית הפלילית והפסולה של נערים עטויי מסכת ליצנים, המנסים לזרוע פחד בקרב הציבור ולהפר את שגרת החיים. הבוקר המשטרה עיכבה לחקירה קטין בן 16, בחשד כי הוא יחד עם נערים נוספים עטו עליהם מסכות של ליצנים והפחידו עוברי אורח תמימים.
סמוך לשעה 02:00 לפנות בוקר, התקבלה הודעה במוקד 100 על מספר נערים עם מסיכות של ליצנים המפחידים עוברי אורח ברמת ישי.
שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום והחלו סורקים אחר אותם נערים ליצנים.
השוטרים איתרו את הקטין כשהוא מסתיר בתיקו מסכות של ליצנים ופטיש גומי. החשוד עוכב לחקירה והוריו זומנו לתחנה.
שאר הקטינים שהשתתפו גם במעשה ועטו עליהם מסכות של ליצנים והפחידו עוברי אורח תמימים זומנו לחקירה יחד עם הוריהם.
גם אתמול, בשעות הערב המאוחרות שוטרי משטרת ישראל איתרו בקרית שמונה 2 נערים שהפחידו עוברי אורח כשהם עטויים במסכות של ליצנים, מפאת גילם הצעיר (מתחת לגיל 12), הנערים לא נחקרו באזהרה אך הוריהם זומנו לתחנה ורק לאחר שהנערים הביעו חרטה והוסבר להורים על חומרת המעשים וההשלכות שלהם בימים אלה הנערים שוחררו לבתיהם.


"משטרת ישראל תמשיך לפעול ולא תאפשר פגיעה בציבור, הפחדתו, הטרדתו ושיבוש שגרת חייו. מדובר בהתנהגות חסרת אחריות של בני נוער שמטופלת ע"י המשטרה במהלך הימים האחרונים, ושיש בה משום הפרת שלום הציבור ושגרת החיים".

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


משטרת ישראל קוראת לבני הנוער בישראל שלא לקחת חלק במעשה החברתי הפסול שעומד בניגוד לחוק, שכן זה יתקל באכיפה משטרתית נחושה ובלתי מתפשרת. לצד פעילות המשטרה אנו קוראים להורי הנערים לוודא כי ילדיהם לא נוטלים חלק בטרנד החברתי המסוכן שעשוי לסבך את ילדיהם בפלילים.
תופעת הנערים עוטי מסכות של ליצנים גוררת גם חשש שמישהו יפרש את ההלצה כאיום ממשי ויפגע בנערים, שעושים לעיתים שימוש באביזרים שונים דמויי כלי תקיפה. לאור זאת קוראים במשטרה לציבור לא ליטול את החוק לידיים ולא לפגוע באותם בני נוער. מעשי ההפחדה, וכן כוונות הנערים ברובם המוחלט של המקרים אינם כוללים פגיעה פיזית או רצון לפגוע בגוף או רכוש. במצבים אלו יש להתרחק מהמקום ולדווח למשטרה בהקדם.
בהודעה של משטרת ישראל נכתב: ״משטרת ישראל תמשיך לפעול ולא תאפשר פגיעה בציבור, הפחדתו, הטרדתו ושיבוש שגרת חייו. מדובר בהתנהגות חסרת אחריות של בני נוער שמטופלת ע"י המשטרה במהלך הימים האחרונים, ושיש בה משום הפרת שלום הציבור ושגרת החיים״.