בגלל הרוח בגלבוע: שלומי שבת & אהוד בנאי – על במה אחת

לראשונה – שתי אגדות המוזיקה יעלו על במה אחת להופעה חד פעמית.
צילום גבריאל בהרליה

שיתוף פעולה מפתיע ויוצא דופן: במסגרת חגיגות המאה לגלבוע, יופיעו יחד לראשונה בעשרות שנות הקריירה של שניהם, שלומי שבת ואהוד בנאי על במה אחת.
השניים מעולם לא שיתפו פעולה עד היום ויעשו זאת לראשונה באופן חד פעמי, לכבוד החגיגות.
"הגלבוע, הבית לרוח הארץ-ישראלית במיטבה״, אומר עובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע. "אנו גאים לארח את שני האומנים שמייצגים את כל מה שחשוב לנו בגלבוע כחיבור לאדמה, לרוח, ולאהבת האדם. מחכים לכם ב- 22 לספטמבר, החל מהשעה 19:30 באמפי' 'מקהל' סמוך למעיין-חרוד".

ההופעה תתקיים כאמור באמפי 'מקהל' שבגלבוע ותפתח בהופעה של הזמר שלומי שבת על הבמה. בשיאו של הערב, יארח שבת את בנאי והם יבצעו לראשונה בקריירה שלהם ארבעה שירים יחד, בדואט, על במה אחת. על אף ששלומי שבת ידוע כיוצר שקיים עשרות שיתופי פעולה עם זמרים ויוצרים ישראליים לאורך הקריירה ואף הוציא אלבומים שהוקדשו לשיתופי פעולה ודואטים (שניים סוכר), הוא מעולם לא שיתף פעולה עם אהוד בנאי, עד היום.
ההכנות והחזרות לקראת ההופעה כבר בעיצומן אך ארבעת השירים שיבצעו יחד עוד לא נבחרו. בימים הקרובים יפגשו השניים לחזרה ראשונה לקראת ההופעה. שיתוף הפעולה יוצא הדופן בין השניים נולד בעקבות פנייה מראש המועצה גלבוע עובד נור, שביקש משלומי שבת ואהוד בנאי לשתף פעולה לכבוד אלפי ישראליים שמעריצים את המוזיקה והרוח הישראלית שכל אחד מהם מייצג בשיריו.

אהוד בנאי - צילום גבריאל בהרליה
אהוד בנאי. לראשונה ישתף פעולה  על במה אחת עם שלומי שבת

שבת ובנאי הם אומנים עם עשרות שנות יצירה במוזיקה הישראלית. השירים שלהם הפכו לחלק בלתי נפרד מהפסקול במדינה ומייצגים סגנונות מוזיקה שונים אך דומים. שיתוף הפעולה הראשוני של שלומי שבת עם אהוד בנאי, משתלב כחלק מחגיגות 40 שנות יצירה שמציין הזמר בימים אלו.

אמפי מקהל שימש בראשית שנות ההתיישבות כמחצבה מקומית והפך לאחרונה לאמפי של הופעות ואירועי תרבות. האמפי משקיף על נוף מרהיב בגלבוע ובשנה האחרונה עבר שיפוץ להרחבת מקומות הישיבה וכיום הוא מונה כ-7000 מקומות ישיבה.
בימים אלו נפתחה מכירת הכרטיסים. עלות כרטיס במכירה המוקדמת עד ה11.9 עומד על 100 ₪ החל מתאריך 12.9 עומד מחיר כרטיס על 120 ₪.

כרטיסים ניתן לרכוש ב https://landing-master.co.il/gilboashlomi/. המופע יחל בשעה 19:00 ומקומות הישיבה באמפי אינם מסומנים.